شماره: 280739 تاریخ : 1396/03/30-03:37:16

مدیرعامل بانک کشاورزی:

گندمکاران بابت دیرکرد مطالباتشان سود بانکی دریافت می کنند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: طبق مصوبه اخیر دولت، گندمکاران بابت تاخیر دریافت مطالباتشان سودبانکی دریافت می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،مرتضی شهیدزاده امروز(سه شنبه) در مراسم رونمایی یارا کارت اعتباری بانک کشاورزی که در محل این ساختمان با حضور فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی انجام شد افزود: این بدان معناست که کشاورزان ما به ازای تاخیر دریافت مطالباتشان بابت فروش گندم به دولت بر مبنای سودبانکی مصوب شورای پول واعتبار، کارمزد می گیرند.

وی اظهارداشت: تاکنون مبلغ 20 هزارمیلیارد ریال از پول گندمکاران به ازای خرید 3.5 میلیون تن گندم پرداخت شده است اما تامین اعتبار ما به سرعت فروش گندم کشاورازن نیست و ما از پرداخت ها کمی عقب هستیم.
وی تصریح کرد: اما خوشبختانه دولت تخصیصات و مصوباتی با کمک بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه دارد که درحال دریافت از خزانه است و بزودی تامین اعتبار و به حساب کشاورزان واریز می شود. 

امروز یارا کارت اعتباری بانک کشاورزی با سقف تسهیلات 50 میلیون ریال با حضور فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی و مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ساختمان مرکزی این بانک رونمایی شد.
همچنین سه نفر از مشتریان بانک کشاورزی به صورت نمادین یارا کارت اعتباری دریافت کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/گندمکاران-بابت-دیرکرد-مطالباتشان-سود-بانکی-دریافت-می-کنند.bos