شماره: 305037 تاریخ : 1396/07/04-12:55:55

گفتمان‌‌سازی راهکار توسعه فرهنگ بیمه

گفتمان‌‌سازی راهکار توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه در میان آحاد جامعه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط‌عمومی بیمه‌کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت، در جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی صنعت بیمه، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: مدیران روابط‌عمومی با بهره‌مندی از شواهد محیطی و تاثیرگذاری بر سیاست‌گذاری‌های هسته مرکزی مبتنی بر بازخوردهای محیطی می‌توانند جریان‌های فکری و ذهنی عموم جامعه را مدیریت کنند.

وی گفتمان‌سازی را راه‌حل برون‌رفت از مشکلات موجود در صنعت بیمه دانست و گفت: مدیران روابط‌عمومی با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین و ابزارهای تعاملی و ساختاری می‌توانند در حوزه بازاریابی به معنای عام و خاص، بهبود فرهنگ بیمه در کشور، افزایش ضریب نفوذ بیمه و در مجموع در تصمیم‌سازی سیاست‌گذاران این صنعت نقش موثری را ایفا کنند.

مصطفی زندی، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه‌مرکزی در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد شورا، بیمه را نوعی نگرش و تفکر دانست و بیان‌کرد: شایسته است بیمه‌مرکزی  با فرهنگ‌سازی در جامعه زمینه‌های پذیرش بیمه در افراد جامعه را به‌وجود آورد و سپس شرکت‌های بیمه افراد را برای بهره‌مندی از پوشش‌های بیمه‌ای هدایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای این شورا در قالب سه‌کمیته تخصصی تبلیغات، اطلاع‌رسانی و تعامل بارسانه‌ها و آموزش، تحقیقات و امورفرهنگی با هدف توسعه فرهنگ بیمه به فعالیت می‌پردازند، خاطرنشان‌کرد: خروجی کمیته‌ها باید استراتژی برنامه‌های عملیاتی و اجرایی باشند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/گفتمان‌‌سازی-راهکار-توسعه-فرهنگ-بیمه.bos