شماره: 266925 تاریخ : 1395/11/30-09:22:31

گشت نوروزی تعزیراتی ها، 17 روز زودتر شروع شد

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز فعالیت گشت نوروزی سازمان تعزیرات از 28 بهمن ماه جاری تا 15 فروردین 96 خبر داد و تاکید کرد: تعزیرات بدون تعطیلات ، حضور فعال و مستمر در گشت ها دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  محمد حسن سرابیان روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: فعالیت گشت های نوروزی با توجه به تاکید وزیر دادگستری 17 روز زودتر از سال های گذشته آغاز شده است.

وی اظهار کرد: کارمندان تعزیرات با هماهنگی با دستگاه های نظارتی ضمن تشدید فعالیت گشت ها، شعبی را به صورت مشترک و کشیک در مراکز ادارات کل و شهرستان ها فعال کردند. 
سرابیان ، ادامه داد:همچنین شعب سیار به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی از جمله سازمان معدن،صنعت و تجارت، دانشگاه ها، بازرسان حمل و نقل و سایر بازرسان در گشت های مشترک در بازارهای پر رفت و آمد، حضور دارند.
سرابیان با تاکید بر اینکه به دنبال آرامش در بازار هستیم، اضافه کرد:این گشت ها با حضور در محل وقوع تخلف در اسرع وقت و بررسی تخلف و برخورد با گرانفروشی و عوامل اخلال در نظم بازار فعالیت دارند. 
وی درباره اولویت ها و اهداف طرح ویژه نوروز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پوشاک و البسه، شرکت های مسافرتی و آژانس ها و فروش بلیط های مسافربری قطار و هواپیما و اتوبوس و تمام پایانه های مسافربری درون شهری و برون شهری از جمله اولویت های گشت های ما در ایام نوروز است. 
به گفته این مقام مسئول تعزیرات ، مواد پروتئینی و غذایی، رستوران ها، آجیل و خشکبار، قنادی ها و شیرینی فروشی ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، مواد آرایشی و بهداشتی و دارویی ، هر گونه قاچاق کالا و ارز، مراکز اسکان و پذیرایی و اقامتی از جمله هتل ها ، اماکن تاریخی و تفریحی و فرهنگی، نمایشگاه های بهاره ، میدان های میوه و تره بار ، جایگاه های سوخت و مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر موارد دارای اولویت گشت های تعزیرات برای نوروز به شمار می آید.
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: با اعلام گزارش تخلفات به سامانه 135 و شماره پیامک 300000135 از سوی شهروندان با تخلفات موجود در بازار برخورد خواهیم کرد.
سرابیان با تاکید بر اینکه طرح نظارتی نوروزی سازمان تعزیرات پیشگیری از وقوع تخلف و افزایش رضایتمندی مردم در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید است در عین حال از هموطنان خواست اگر تخلفی مشاهده کردند حتما اعلام کنند و مطمئن باشند رسیدگی و نتیجه هم اعلام می شود. 
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در بازارهای بزرگ و نمایشگاه های بهاره نیز با نشان و آرم سازمان تعزیرات مستقر است تا بازرسان این سازمان، اگر مردم شکایتی داشتند سریع پیگیری کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/گشت-نوروزی-تعزیراتی-ها-17-روز-زودتر-شروع-شد.bos