شماره: 279458 تاریخ : 1396/02/17-06:30:33

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد:

گسترش فعالیت های تحقیق و توسعه در واحدهای صنعتی تهران با مشوق های حمایتی

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان تهران گفت : با مشوقهای حمایتی ،فعالیت های تحقیق و توسعه در واحدهای صنعتی تهران گسترش می یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مهندس مس فروش با بیان لزوم ترغیب واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی به توسعه تحقیق و توسعه در واحدهای تولیدی افزود :  گسترش فعالیتهای تحقیق و توسعه از طریق اعمال مشوقهای حمایتی نظیر معافیتهای مالیاتی، اعطای وامهای اعتباری کم بهره جهت خرید دستگاهها و تجهیزات آزمایشگاهی قابل اجرا ست . 


رئیس  سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران تصریح نمود: درسال 95 بیش از 260مورد گواهی پروانه تحقیق و توسعه در استان تهران صادرشده است که بیشترین مجوزهای تحقیقاتی صادره درحوزه شیمیایی و مهندسی پزشکی بوده است.
مس فروش  ضمن تشریح نقش آموزش و پژوهش در پیشرفت صنایع و بالارفتن بهره وری گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در برگزاری دوره های آموزش تخصصی و مدیریتی جهت صاحبان صنایع و معادن فعالیت مطلوبی داشته و بیش از 475 نفر برابر با 7 هزارو 92 نفر ساعت دوره آموزشی برگزار نموده است که برهمین اساس درسال 1395 موفق به کسب رتبه نخست در بین سازمانهای استانی در حوزه پژوهشی و آموزشی گردیده است.


وی درادامه به نقش و ارتباط بین صنعت و دانشگاه اشاره و افزود:  این سازمان تاکنون تفاهم نامه همکاری با چند دانشگاه معتبر انعقاد نموده است و آمادگی دارد با سایر دانشگاههای صنعتی و معدنی که تمایل به همکاری مشترک در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی در حوزه های صنعت، معدن و تجارت را دارند همکاری نماید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/گسترش-فعالیت-های-تحقیق-و-توسعه-در-واحدهای-صنعتی-تهران-با-مشوق-های-حمایتی.bos