شماره: 467479 تاریخ : 1398/04/13-02:28:44

عضو هیات مدیره:

گستردگی نقاط تماس پست بانک ایران، شرایط را برای ارتقای جایگاه آن فراهم نموده است

دکتر صباغی عضو هیات مدیره پست بانک ایران درجلسه شورای اداری مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت های لازم و گستردگی نقاط تماس، شرایط را برای ارتقاء ج این بانک فراهم نموده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر صباغی عضو هیات مدیره این بانک به همراه فرهاد بهمنی مدیرامور فناوری اطلاعات و مجید رضائی معاون اداره کل بانکداری خرد و امور باجه ها درراستای برنامه هدفمند بررسی مشکلات واحدهای اجرائی و رفع آنها در سفر به استان چهارمحال و بختیاری که دوازدهم تیرماه انجام شد، ابتدا از شعبه شهرستان بروجن و باجه بانکی میدان امام این شهر بازدید و از نزدیک با مسئول باجه، کارکنان شعبه و مشتریان مذاکره و در ادامه پس از بازدید از شعبه مرکزی شهرکرد در جلسه شورای اداری استان که مدیر شعب استان، معاون وی، روسای شعب و دوایر و کارشناسان ستادی استان نیز حضور داشتند شرکت نمود. 
صباغی در این جلسه ضمن تشریح برنامه های بانک گفت: هدف از معرفی مدینه فاضله این است که با اصلاح شاخص های رفتاری در زندگی شخصی و کاری خود به سمت بهبود حرکت نمائیم و نباید خودمان را به حداقل ها قانع سازیم و همگی می بایست با بهینه سازی رفتار و اعمال خود برای سازمان آرزوهای بزرگ و بالاترین جایگاه ها را متصور بوده و به همان میزان برای رسیدن به آن تلاش کنیم. 
وی تاکید نمود: زیرساخت های مناسب و گستردگی نقاط تماس، شرایط را برای ارتقای بیشتر جایگاه بانک فراهم نموده و همه باید در کنار هم برای دستیابی به جایگاه شایسته بانک تلاش کنیم.
حیدر پوررهنما مدیرشعب پست بانک استان در ابتدای این جلسه، گزارشی از دستاوردها و عملکرد استان تا پایان سال 97 و سه ماهه سال 98 ارائه کرد و افزود: پست بانک استان درسال 97 با بیش از 47 درصد رشد منابع، رتبه دوم بانک های دولتی استان را کسب نمود. 
همچنین در ادامه این جلسه مهندس بهمنی و رضائی برنامه های حوزه فناوری اطلاعات و باجه های بانکی را تشریح نموده و سپس مشکلات و پیشنهادهای احصاء شده از شعب و باجه ها توسط مدیریت امور شعب و بازاریابی در حوزه های فناوری اطلاعات، امور شعب، ارزی، اعتبارات، پشتیبانی و اداری، طرح و برنامه و سایر موارد بصورت مورد به مورد مطرح و توضیحات و زمانبندی حل آنها توسط ستاد مرکزی بانک ارائه گردید. 
گفتنی اس: روسای شعب و دوایر و کارشناسان ستادی استان نیز در این جلسه سایر موارد مدنظر را بیان کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/گستردگی-نقاط-تماس-پست-بانک-ایران-شرایط-را-برای-ارتقای-جایگاه-ان-فراهم-نموده-است.bos