شماره: 422027 تاریخ : 1397/09/03-12:43:18

گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین در المپیاد ورزشی همکاران بازنشسته

همکاران بازنشسته شرکت کننده در دومین المپیاد ورزشی فرهنگی سازمان تامین اجتماعی در استان گیلان طی مراسمی ، یاد و خاطره مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس فقید این سازمان را گرامی داشتند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، همزمان با گردهمائی بزرگ بانوان بازنشسته همکار در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی سازمان تامین اجتماعی، مراسم یادبودی بمنظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره مدیرعامل و معاون فقید سازمان برپا شد .

ارائه بخشی از دیدگاه ها ، تفکرات و خصائص اخلاقی دکتر سید تقی نوربخش و تاج الدین توسط جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و حسین شاهوردی مدیرکل فرهنگی اجتماعی بازنشستگان ازبخش های اصلی این مراسم بود . 

حسین شاهوردی مدیرکل دفتر فرهنگی اجتماعی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی دراین مراسم اظهار داشت: شادروان دکتر نوربخش حامی واقعی بازنشستگان بودند و خدمت همه جانبه و تمام عیار به بازنشستگان را از اصلی ترین برنامه ها می دانست .

شاهوردی با اشاره به بیان دیدگاه مدیرعامل فقید این سازمان در خصوص بازنشستگان گفت: دکتر نوربخش معتقد بود هرکاری برای بازنشستگان انجام شود کم است و باید شأن و منزلت آنها به پاس سالها تلاش و خدمت رعایت شود .

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/گرامیداشت-یاد-و-خاطره-مرحوم-دکتر-نوربخش-و-مرحوم-تاج-الدین-در-المپیاد-ورزشی-همکاران-بازنشسته.bos