شماره: 451029 تاریخ : 1397/12/18-02:35:16

وزیر ارتباطات با غرس یک اصله نهال در منزل شهید حیدر دستگیر:

گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، ضامن بقای کشور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گرامی داشت یاد و خاطره شهدا را ضامن بقای کشور دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، صبح امروز، به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری برای غرس یک اصله نهال به منزل شهید حیدر دستگیر، از شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رفت.

شهید حیدر دستگیر، از کارمندان منطقه 14 پستی بود که در سال 1365 در عملیات کربلای 5 شهید و مفقودالاثر اعلام شدند. پیکر این شهید سال 1373 به میهن بازگشت.

در این دیدار که مدیران وزارت ارتباطات و سازمان های تابعه ازجمله، حسین نعمتی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست، امیر محمدی ستا، مشاور وزیر در امور ایثار گران و مجید خباز مدیرکل امور اداری و پشتیبانی حضور داشتند؛ همسر شهید به بیان خاطراتی از ایشان پرداخت.

در ادامه آذری جهرمی با تأکید بر اینکه بزرگداشت یاد و نام شهدا نعمت است گفت: از دوران هشت سال دفاع مقدس زمان زیادی گذشته است و خیلی‌ها آن زمان نبوده‌اند و ندیده‌اند که آن دوران چه ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌هایی صورت گرفت.

وی افزود: قطعاً اگر مرور یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس نباشد ایثارگری‌های آن‌ها به دست فراموشی سپرده می‌شود؛ شهدایی که اگر نبودند معلوم نبود اکنون کشور به چه وضعیتی دچار می‌شد.

وزیر جوان دولت تدبیر و امید با تأکید بر اینکه گرامی داشت یاد و خاطره شهدا ضامن بقای کشور است گفت: به این دیدارها نه خانواده شهدا نیاز دارند و نه اصلاً این مسائل برایشان اهمیت دارد، این دیدارها و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا برای خود ما، مردم و کشور حائز اهمیت است.

در پایان این دیدار وزیر ارتباطات و مدیران پست هرکدام یک اصله نهال در حیاط منزل شهید حیدر دستگیر به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری غرس کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/گرامی-داشت-یاد-و-خاطره-شهدا-ضامن-بقای-کشور-است.bos