شماره: 494594 تاریخ : 1398/09/12-03:14:18

کیفیت خدمات در بانک ایران زمین حائز اهمیت است

عبدالمجید پورسعید: کلیه خدمات و سرویس های نظام بانکی کشور در بانک ایران زمین نیز وجود دارد، آنچه که روی آن تاکید و تمرکز داریم این است که کیفیت خدمات برای ما بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین در آیین امضاء تفاهم‌نامه این بانک با اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران اظهار کرد: هر سرویس و خدمتی را که در نظام بانکی کشور در حال انجام است در بانک ایران زمین نیز وجود دارد، نکته‌ای که روی آن تاکید و تمرکز داریم این است که کیفیت خدمات برای ما بسیار مهم است.


بانک ایران زمین در خدمت مشتریان است

پورسعید ادامه داد: بانک ایران زمین در خدمت مشتریان است تا با استفاده از دانش همکاران متخصص بانک، برای انتظار و نیاز مشتریان راه حلی پیدا کند که ممکن است ترکیب خدمات و یا خلق خدمات جدید باشد.

مدیر عامل بانک ایران زمین گفت: گروه ایران زمین که شامل بیمه، صرافی، کارگزاری و ... است مجموعه شرکت‌هایی است که با ترکیب آن‌ها خدمات قابل عرضه به شما ارائه می‌شود.

وی با اشاره به شرکت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین بیان کرد: در این شرکت توانایی ارائه و تامین تمامی خدمات وجود دارد و اطمینان می‌دهیم که با توجه به امکانات و شرایط با تمام توان در کنار شما هستیم.

 

 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کیفیت-خدمات-در-بانک-ایران-زمین-حایز-اهمیت-است.bos