شماره: 495089 تاریخ : 1398/09/23-07:47:55

کودک‌آنلاین با گذر از فراز و فرودهای مختلف به نتیجه می‌رسد

هادیان: در روزگاری که بسیاری از پروژه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به دلایل مختلف از جمله ضعف، تحریم، تغییر مدیریت و کمبود نقدینگی نیمه تمام می‌ماند، کودک‌آنلاین با زمان یکساله و با گذر از فراز و فرودهای مختلف به نتیجه می‌رسد.

به گزارش خبرگار بانک و صنعت ، جمال‌الدین هادیان دبیر جشنواره کودک‌آنلاین، در آیین اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه کودک‌آنلاین از چند ویژگی خاص برخوردار است، اظهار کرد: در روزگاری که بسیاری از پروژه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به دلایل مختلف از جمله ضعف، تحریم، تغییر مدیریت و کمبود نقدینگی نیمه تمام می‌ماند، کودک‌آنلاین با زمان یکساله و با گذر از فراز و فرودهای مختلف به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: این جشنواره از هر نوع کار تبلیغاتی و سیاسی پرهیز کرد و هرگز نیتی جز دغدغه ایده پردازان نداشت و یک ایده خلاقانه و جوششی پدید آمد. لذا این کار به سلیقه کودکان و نوجوانان متکی بوده و به سفارش کسی کاری انجام نشده‌ است.

هادیان ادامه داد: کودک‌آنلاین از یک جشنواره فراتر رفت و به یک جریان برای کسب‌وکار جوانان و تولیدکنندگان محتوا تبدیل شد.

دبیر جشنواره کودک آنلاین در پایان گفت: اکنون تعدادی از شرکت‌ها با ایده‌پردازان برای انعقاد قرارداد پخش و توزیع وارد کار شده‌اند، لذا در همین‌جا از همه نهادهای حاکمیتی و دولتی و مؤسسات دغدغه‌مند فرهنگی در بخش خصوصی و سکوهای توزیع و پخش محتوا در فضای مجازی دعوت می‌کنم به این جریان پرسرعت و پر ثواب بپیوندند و سهم ایران اسلامی را در تولید محتوای فاخر در فضای مجازی افزون‌تر کنند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کودک‌انلاین-با-گذر-از-فراز-و-فرودهای-مختلف-به-نتیجه-می‌رسد.bos