شماره: 310720 تاریخ : 1396/09/19-07:02:20

کشف 60 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف 2 دستگاه تانکر حامل 60 هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در شاهرود خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز،  سردار روح الامین قاسمی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به پیامد و کارکردهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، پلیس با اجرای طرح و برنامه های متعدد سعی در کنترل و کاهش این معضل دارد.

وی در ادامه به اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: در این راستا ماموران انتظامی به 2 دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک شده و آنها را متوقف کرد.
سردار قاسمی به اظهارات ضد و نقیض و ارائه نکردن مدرک و یا سند قانونی از سوی 2 راننده اشاره کرد و گفت: ماموران در بازرسی از کامیون ها، 60 هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال را کشف کردند.
این مسئول انتظامی با بیان اینکه 2 محموله از مشهد بارگیری شده و به مقصد پایتخت در حرکت بود گفت: پرونده در این خصوص تشکیل و متهمین به دستگاه قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان به توقیف 2 دستگاه تانکر نیز در این راستا اشاره کرد و گفت: برای پیشرفت و آبادانی کشور و ریشه کن کردن پدیده شوم قاچاق همراهی مردم، دستگاه ها و مسئولان لازم و ضروری است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کشف-60-هزار-لیتر-نفت-سفید-قاچاق-در-شاهرود.bos