شماره: 350828 تاریخ : 1397/03/27-01:35:20

کشف 3 میلیون لیتر فرآورده نفتی قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 3 میلیون لیتر نفت کوره و نفت گاز قاچاق به ارزش 90 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سردار"عزیزاله ملکی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر قاچاق گسترده فرآورده های نفتی پالایشگاهی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان هرمزگان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تحقیقات میدانی صورت گرفته و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد افرادی به صورت سازمان یافته اقدام به خرید گسترده محصولات یارانه ای نفتی از استان هرمزگان و استان های همجوار کرده و پس از دپوی مواد نفتی خریداری شده، با بارنامه های جعلی، استفاده از نام شرکت های ساختگی و با اظهار خلاف واقع، محصولات یارانه ای مواد نفتی را تحت عنوان قیر و هیدروکربن به خارج از کشور صادر می کردند.
سردار ملکی ادامه داد: طی یک عملیات گسترده پلیسی و با کسب مجوز قضائی 7 تن از اعضای این باند سازمان یافته دستگیر و دربازرسی اولیه از منازل و محل های فعالیت آنان تعداد زیادی بارنامه و اسناد جعلی مرتبط با محصولات نفتی کشف شد که متهمان درتحقیقات به عمل آمده به جرم ارتکابی اقرار کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این عملیات 3 میلیون لیتر محصولات نفتی یارانه ای از نوع نفت و گاز قاچاق به ارزش 90 میلیارد ریال کشف شد که رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کشف-3-میلیون-لیتر-فراورده-نفتی-قاچاق-در-هرمزگان.bos