شماره: 266727 تاریخ : 1395/11/25-01:58:43

مدیرکل روابط‌عمومی‌وتبلیغات:

کتابچه نشان بازسازی شده بانک‌انصار ابزار موثری برای استحکام هویت‌بصری آن است

کتابچه نشان بانک‌انصار شامل راهنمایی و دستورهای فنی و تخصصی موثر در استحکام هویت‌بصری است تا از طریق اجرای دقیق مفاد آن ازسوی کلیه عناصرسازمانی بتوان افکارعمومی را در راستای شکل‌گیری برند این بانک به شیوه‌ای کارشناسانه و اثربخش هدایت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، آقای سیدحمیدخالقی مدیرکل‌بازاریابی‌وتبلیغات، ضمن بیان این مطلب، افزود: این کتابچه به مبادی ذیربط بانک کمک می‌کند که بهنگام بازاریابی، اطلاع‌رسانی وتبلیغات درخصوص خدمات و مزیت‌های رقابتی، از استانداردهای یکسانی برای شکل‌دهی به هویت‌بصری بانک به‌عنوان پشتوانه هویت‌تجاری استفاده کنند و با ایجاد یک هویت‌بصری موردتوافق همگان تأثیر پیام‌های آن را افزایش دهند.

مدیرکل روابط‌عمومی‌وتبلیغات کتابچه نشان بانک‌انصار را حاوی مجموعه‌ای از قواعد و روش‌های قابل ارایه و بکارگیری در فرایندهای برندینگ و بازاریابی و فروش دانست که در حوزه‌های ارتباطات غیرکلامی و فضای نمادین آثار بی‌شماری دارد.
وی افزود: درعین‌حال، کتابچه از اعمال سلیقه‌های شخصی در درج نشان بانک‌انصار در رسانه‌های‌مکتوب‌والکترونیک جلوگیری‌کرده وباعث‌انسجام نمادین‌وسازمانی‌بیشتری درحوزه هویت‌ بصری می‌شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کتابچه-نشان-بازسازی-شده-بانک‌انصار-ابزار-موثری-برای-استحکام-هویت‌بصری-ان-است.bos