شماره: 251001 تاریخ : 1395/09/17-09:18:49

کارگروه مشترک صنعت بیمه و کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل می شود

به دنبال برگزاری نشست هم اندیشی مدیران ارشد صنعت بیمه و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، کارگروه مشترک با هدف تعامل بیشتر طرفین تشکیل می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سندیکای بیمه گران ایران ، نشست هم اندیشی مدیران ارشد صنعت بیمه و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  برگزار شد و طی آن تشکیل کارگروه مشترک با هدف افزایش تعامل صنعت بیمه و مجلس  مورد توافق  و تاکید طرفین قرار گرفت.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این نشست  با ابراز علاقمندی برای توسعه تعامل ها با  صنعت بیمه  جهت رفع مشکلات  این صنعت گفت :تعامل و همکاری صنعت بیمه با کمیسیون اقتصادی باعث می شود از ظرفیت مجلس در ارتقاء صنعت بیمه استفاده شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: باید ساختارها اصلاح شود و مردم از میزان ریسک شرکت های بیمه ای اطلاع داشته باشند؛ همچنین به رتبه بندی شرکت های بیمه ای و حضور بیمه های خارجی توجه شود.
 
پورابراهیمی تاکید داشت: با تشکیل کارگروه مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و صنعت بیمه زمینه برای رفع مشکلات فراهم می شود.
عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی هم هدف از برگزاری این نشست را برقراری ارتباط دوسویه و اثرگذار میان صنعت بیمه و مجلس دانست و گفت: بسیار خوشحالم که نخستین جلسه این نشست در یک فضای کاملا کارشناسی با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی برگزار و مسائل مهمی مطرح شد.
 
در این نشست علاوه بر رئیس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ، اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی، مدیران عامل شرکت بیمه و مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی نیز حضور داشتند و طی آن مدیران ارشد صنعت بیمه به بیان دیدگاهها و ارائه گزارش از عملکرد صنعت بیمه پرداخته و به پرسش های اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  پاسخ گفتند.
 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کارگروه-مشترک-صنعت-بیمه-و-کمیسیون-اقتصادی-مجلس-تشکیل-می-شود.bos