شماره: 310981 تاریخ : 1396/09/22-12:10:48

با مشارکت وزارت صنعت معدن و تجارت و کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛

کارگروه تقویت صنعت و دانشگاه تشکیل می شود

کارگروهی به منظور تقویت صنعت و دانشگاه در وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت تشکیل می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت این تصمیم طی نشست مشترکی که با حضور قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور تولید و تعدادی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و سایر معاونتها و نمایندگان حوزه های مرتبط به همین منظور و در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنین تغییر رویکرد مونتاژ کاری به نوآوری در صنعت کشور،برگزار شد اتخاد گردید.

همچنین مقرر شد ذیل این کارگروه دو کمیته تخصصی با ماموریت های "تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه" و "تغییر رویکرد مونتاژکاری به نوآوری در صنعت" تشکیل شود.
بر این اساس کمیته تخصصی تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با محوریت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری و کمیته تخصصی تغییر رویکرد مونتاژ کاری به نوآوری در صنعت با محوریت معاونت امور صنایع، با همکاری و مشارکت سایر دستگاهها و حوزه های ذیربط تشکیل می شود.
برگزاری منظم و هفتگی جلسات و تدوین و پیگیری برنامه‌های عملیاتی از دیگر تصمیمات نشست مذکور بود.

گفتنی است این نشست به دنبال جلسه برگزار شده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور شریعتمداری وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت و معاونت‌های وزارتخانه با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جهت تحقق اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در ارتباط صنعت و دانشگاه بوده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کارگروه-تقویت-صنعت-و-دانشگاه-تشکیل-می-شود.bos