شماره: 278303 تاریخ : 1396/01/16-12:39:05

با حضور کارشناسان بهره برداری :

کارگاه آموزشی حفظ، کنترل و نگهداری سامانه های گندزدایی و سیستمهای سنجش برخط برگزار شد

کارگاه آموزشی حفظ، کنترل و نگهداری سامانه های گندزدایی و سیستمهای سنجش برخط با حضور کارشناسان بهره برداری امور آب و فاضلاب استان مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت در این کارگاه آموزشی، مواردی همچون دستورالعمل ایمنی و حفاظت فردی کار با مواد گندزدا، تعیین سطح دانش و مهارت مسئولین تاسیسات نسبت به بهره برداری و نظارت سامانه های گندزدایی به ویژه سامانه های محلولی هیپوکلریت سدیم مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین آموزش تئوری و عملی کار با سیستمهای گندزدایی محلولی جدید، معرفی روشها و راهکارهای عملکردی و نظارتی از جمله تشکیل شناسنامه، چک لیست ارزیابی و فرمت های تعمیر و نگهداری برای تمامی سامانه های گندزدایی به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها، مشکلات پیش رو و راه های مقابله با چالشهای موجود از دیگر موضوعات ارایه شده در این کارگاه بود.

بحث و تبادل نظر در مورد نگهداری بهینه و ارتقای سامانه ها به عنوان سرمایه های شرکت، تدوین جدول برنامه کارگاه آموزشی دوره های هر 6 ماه یکبار برای تمامی بهره برداران شهرهای استان با حضور شرکت تامین کننده تجهیزات فعال استان از دیگر برنامه های این کارگاه آموزشی یک روزه بوده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کارگاه-اموزشی-حفظ-کنترل-و-نگهداری-سامانه-های-گندزدایی-و-سیستمهای-سنجش-برخط-برگزار-شد.bos