شماره: 279819 تاریخ : 1396/02/30-07:15:36

کارکنان شعب مشاور و راهنما مشتریان باشند

معاون سرپرستی لرستان گفت : وصول مطالبات یکی از اساسی ترین راه های تامین نقدینگی و سودآوری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، علی کاکاوند  با اشاره به فضای رقابتی بین بانک ها و موسسات اعتباری ، انجام سریع امور را مهم‌ترین عنصر موفقیت در این فضا ارزیابی کرد.

 وی تصریح کرد : برخی از مشتریان انتظار دارند که مدیران و کارکنان شعبه به عنوان راهنما و مشاوری دلسوز و آگاه ، با برخوردی مناسب ، آنها را در مواقع نیاز راهنمایی کنند و خدمات مشاوره ای مورد نظر  را به آنها ارائه دهند.

کاکاوند اضافه کرد:این امر موجب ایجاد زمینه های جلب، جذب، اعتماد و اطمینان شده و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل می کند.

وی نقش روحیه کارکنان را در افزایش بازده را پراهمیت دانست و خاطرنشان کرد:روسای شعب باید به عنوان الگو برای کارکنان به نحو مطلوب روحیه و انگیزه کاری را در آنها افزایش دهند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کارکنان-شعب-مشاور-و-راهنما-مشتریان-باشند.bos