شماره: 279888 تاریخ : 1396/03/01-04:11:04

معاون امور بانکی موسسه اعتباری ثامن خبر داد:

کارمند نمونه نواحی معرفی می شود

معاون امور بانکی موسسه اعتباری ثامن گفت: دستورالعمل وصول مطالبات تدوین و حدود اختیارات هر یک از بخش‌ها در آن مشخص و به‌زودی به شبکه ابلاغ می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ، عیسی قهرمانی چابک در جمع سرپرستان مدیریت‌های شعب ناحیه دو افزود : مهم‌ترین عوامل  در موفقیت بانک‌ها و موسسات مالی نیروی انسانی مجرب و بستر خدمات الکترونیک قوی است .

معاون امور بانکی اضافه کرد: آموزش و مهارت کافی نیروهای ستاد و صف مانع از ایجاد آسیب به سازمان و شبکه می‌شود.

وی بابیان این موضوع که  افزایش سودآوری و کاهش هزینه‌ها محصول وصول مطالبات است گفت : پرداختن به وصول مطالبات یکی از مهم‌ترین اولویت‌های موسسه است ، زیرا باعث افزایش منابع ، درآمد و کاهش هزینه اضافه می‌شود.

قهرمانی از اهمیت آگاهی همکاران نسبت به بخشنامه‌های صادرشده گفت و اظهار کرد: آگاهی همکاران از بخشنامه‌ها سبب افزایش رضایتمندی مشتریان  و تسریع در امور مربوط به آنها می‌شود.

وی برنامه عملیاتی را مهم‌ترین رکن کار تیمی برشمرد و تأکید کرد:  هدایت  و راهبری کارکنان بر اساس یک طرح عملیاتی احتیاج و با  برنامه‌ریزی مدون انجام می‌شود.و

معاون امور بانکی خاطرنشان کرد: هرماه کارمند نمونه و برتر در استان یا ناحیه  معرفی‌شده تا  در پایان سال یا همایش‌ها از آنان تقدیر شود .

براین اساس و در این همایش یک‌روزه سرپرستان مدیریت‌های امور شعب استان‌های ناحیه دو گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کارمند-نمونه-نواحی-معرفی-می-شود.bos