شماره: 399069 تاریخ : 1397/07/23-04:29:36

دکتر نجفی در آیین افتتاح خط تولید و شماره گذاری انبوه موتور سیکلت های برقی کویر موتور :

کارآفرینان، سربازان و افسران خط مقدم تولید و اشتغال کشور هستند

معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در آیین افتتاح خط تولید و شماره گذاری انبوه موتور سیکلت های برقی کویر موتور، کارآفرینان را سربازان و افسران خط مقدم تولید و اشتغال کشور دانست و از حمایت همه جانبه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به همراه تمامی پیکره دولت از تولیدکنندگان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان صنایع کوچک، دکتر نجفی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه به منظور حفظ اشتغال و توسعه پایدار در کشور هیچکس حق ندارد جلوی تولید را بگیرد گفت: با تسهیل فضای کسب و کار کشور که نیازمند همراهی و حمایت همه ارکان نظام به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است، می توان گام‌های بزرگی در توسعه پایدار و ایجاد اشتغال برداشت. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از توافق با بانک مرکزی به منظور پرداخت 2 هزار میلیارد ریال یارانه و بیست هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط خبر داد و افزود: همچنین طبق توافق با سازمان توسعه تجارت مقرر شد واحدهای صادرات محور در صنایع کوچک و متوسط در اولویت دریافت تسهیلات قرار گیرند.

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه اصفهان را  قطب صنعت کشور نامید و تصریح کرد: اصفهان اولین استانی است که به رغم چالش های اقتصادی و تحریم های اخیر، شاهد تعطیلی کمترین واحدهای تولیدی در آن بوده ایم. نجفی حل مشکلات آب صنایع و شهرکهای صنعتی اصفهان را یکی از مهمترین اولویتهای این سازمان و شرکت شهرکهای استان اعلام و تاکید کرد: به منظور تامین آب واحدهای صنعتی و فضای سبز شهرکها و نواحی صنعتی نیازمند احداث تصفیه خانه های فاضلاب  هستیم که خوشبختانه اقدامات مناسبی در این زمینه در استان انجام شده است. لازم به ذکر است معاون سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به همراه رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان از ایستگاه آتش نشانی و تصفیه خانه صنعتی شهرک صنعتی رنگسازان بازدید کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کارافرینان-سربازان-و-افسران-خط-مقدم-تولید-و-اشتغال-کشور-هستند.bos