شماره: 353367 تاریخ : 1397/05/09-04:18:20

کار گروه تحقیق و توسعه موسسه اعتباری کاسپین تشکیل و آغاز به کار کرد

کارگروه تحقیق و توسعه موسسه اعتباری کاسپین به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود و ارائه راهکارهای عملی، با حضور علی نعیمی مدیرعامل و جمعی از پایوران موسسه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین؛ در این جلسه مدیرعامل موسسه طی سخنانی ضمن تأکید بر اهمیت استفاده از نتایج اتاق­های فکر و کارگروه­ های علمی و تجربی، اشتراک مساعی در زمینه آینده پژوهی و رفع مسائل و مشکلات موسسه و ورود به عرصه خدمت ­رسانی در نظام بانکی کشور را ضروری دانست.

علی نعیمی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد :در فضای کسب و کار کنونی عدم وجود انعطاف در برنامه­ ها و نداشتن برنامه­ ریزی هدفمند، می­ تواند به مشکلات جبران­ ناپذیری منجر شود. لذا، شرکت­ ها و مؤسساتی که قصد دارند در مقابله با بحران­ های پیش رو آسیب کمتری دیده و در عین حال در بازار رقابت سهم خود از بازار را افزایش دهند، در واقع شرکت­ ها و سازمان­ هایی هستند که نیاز به داشتن استراژی­ های مناسب را درک کرده­ اند. این استراژی ها باید از طریق طوفان فکری و با بررسی همزمان داشته ­ها و نیازها بدست آمده و در گذر زمان اصلاح شده و عملیاتی گردد.

موسسه اعتباری کاسپین نیز با توجه به شرایط خود در بازار پولی، تاریخچه پرفراز و نشیب و همچنین پتانسیل­ های موجود، می­ بایست با اتخاذ تصمیمات مناسب، وضعیت خود را از هر لحاظ سامان داده و بتواند به جایگاه مناسبی در بازار پولی دست یابد. برای انجام این مهم می توان با استفاده از کارگروهی داخلی به مسائل و نیازهای موسسه با رویکرد نو نگریست و با ارائه ایده­ های مناسب و کاربردی به مدیریت موسسه، به سمت اهداف متعالی قدم برداشت.

در پایان مراسم احکام اعضای کار گروه تحقیق و توسعه توسط مدیر عامل اعطاء و کارگروه عملاً فعالیت خود را آغاز کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کار-گروه-تحقیق-و-توسعه-موسسه-اعتباری-کاسپین-تشکیل-و-اغاز-به-کار-کرد.bos