شماره: 445802 تاریخ : 1397/10/23-04:41:13

چاپ آقا فرایند آنلاین و سریع چاپ

چاپ آقا فرایند آنلاین چاپ با تمرکز روی دو تیپ محصول در حوزه خدمات بازاریابی و اداری است.

به گزارش بانک و صنعت ، رضا مفید مدیر شرکت چاپ آقا در مصاحبه با خبرنگار بانک و صنعت در خصوص نوع کار و خدمات چاپ آقا گفت: چاپ آقا فرایند آنلاین چاپ با تمرکز روی دو تیپ محصول در حوزه خدمات بازاریابی و اداری است.

وی در خصوص این دو حوزه اینگونه توضیح داد: اوراق اداری برای کارهای اداری، بروشور و تراکت برای بازاریابی تبلیغاتی بوده، مزایای دسترسی آسان قیمت، شفافیت قیمت ، خدمات آنلاین برای مشتری و همچنین پیگیری مشتری به صورت آنلاین از زمان و نحوه اجرای پروژه از مزیت های چاپ آقا است.

مفید گفت: چاپ آقا در گذشته زمانی که کار را تحویل و در صنعت پخش می کرد، آنطور که باید از کیفیت چاپ راضی نبود بنابراین چاپخانه خود را تاسیس و امروز از نظر کیفیت چاپ مبتنی بر ISO1264782 هستیم که کیفیت و فرایند آن کنترل می شود.

وی افزود: از دیگر خدمات چاپ آقا کنترل فایل چاپی، طراحی و چنانچه کار چاپ و در آن زمان نیاز به تغییر در فایل، طراحی، اجرا مجدد و یا نیازمند بازدید کارشناس باشد کیفیت مورد نظر را بررسی می کند.

مدیر شرکت چاپ آقا تاکید کرد: کلیه کارها بصورت رسمی انجام می شود، همچنین شرکت ها و اصناف به راحتی می توانند هزینه هایی که در چاپ آقا صورت می گیرد را در دفاتر اعمال کنند.

مفید اظهار کرد: از موارد مهم و تخصصی که در چاپ آقا توسعه می یاید، نحوه اتمام پروژه ها از نظر زمان بندی است.

وی ادامه داد: سعی شده سرویس به تعداد افراد زیادی ارائه شود تا هزینه سربار پروژه ها با توجه به اینکه پروژه ها بصورت میانگین بین 400 تا 800 هزار تومان هزینه دارند را به حد امکان کاهش و بهره ور شود که این هزینه سربار به مشتری کامل اعمال نشود.

مفید در ادامه با بیان اینکه امروزه در بازار هزینه های سربار از مشتری گرفته می شود، افزود: با توجه به متمرکز کردن کار در یک محل نظیر افست، دیجیتال، صحافی و عملیات پایانی، چاپ آقا تنها شرکتی می باشد که بر محوریت محصول کار را انجام می دهد و محصول مورد نظر را دم درب خانه مشتری تحویل می دهد.

مدیر شرکت چاپ آقا با بیان اینکه مشتریان شهرستانی می توانند از خدمات چاپ آقا در سایت استفاده کنند، اضافه کرد: همچنین می توانند با استفاده از پیمانکاران مختلف نظیر تی پاکس، ایران پارسل و سیر و سفر بسته را در محل مورد نظر تحویل گیرند.

مفید افزود: تاکنون در چاپ آقا هشت نوع ارزش افزوده شامل شفافیت در قیمت، امکان تغییر قیمت در لحظه، طراحی و ارسال کار در محل، دیدن نظرات کاربران در سایت، امکان دریافت انواع کارها و خدمات چاپی، دریافت فاکتور رسمی، تحویل بسته جلوی درب منزل مشتری و مهم تر از همه پروفایل سازی رنگ مطابق فایل مشتری با محصول نهایی از ارزش افزوده های خلق شده اند.

وی در پایان گفت: مشاوره رایگان برای مشتری، پیگیری سفارشات از واحد پشتیبانی و استعلام، راهنمایی پروسه برای کار با وبسایت و بارگزاری سفارشات از واحد فروش از دیگر خدمات چاپ آقا است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/چاپ-اقا-فرایند-انلاین-و-سریع-چاپ.bos