شماره: 492123 تاریخ : 1398/07/23-10:27:32

پیش فروش های اخیر موجب کاهش قیمت خودرو در بازار شد

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو اعلام می کند که با آغاز فرایند پیش فروش خودرو، قیمت ها در بازار خودرو سیر نزولی به خود گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نعمت الله کاشانی نسب درخصوص وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: از چند روز گذشته با آغاز فرایند پیش فروش خودرو، افزایش قیمت روزهای پیشتر، روند فروکش را آغاز کرده و مجددا قیمت خودرو در بازار سیر نزولی به خود گرفته و به طور کلی قیمت ها در بازار خودرو سیر نزولی دارد.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو گفت: در حال حاضر بازار خودروهای دست دوم رونق بیشتری نسبت به خودروهای صفر کیلومتر دارد و این مساله به توان خرید مردم برمی گردد.

کاشانی نسب درخصوص دلیل عدم بازگشت قیمت ها به قیمت های سال گذشته گفت: در گذشته شرکت های خودروساز و مدیریت آنها مشکلاتی داشت؛ از طرفی، معمولا روال همینگونه است که وقتی نرخ یک کالا در زمان کوتاهی مانند 1 هفته افزایش می یابد ماهها طول می کشد تا قیمت ها به مرز قبلی بازگردند.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو درخصوص زمینه های لازم برای بازگشت رونق به بازار خودرو گفت: برای بازگشت رونق به بازار خودرو باید عرضه و تقاضا تناسب داشته باشند؛ در حال حاضر مصرف کننده واقعی در بازار خودرو قصد خرید دارد اما هنور آنطور که باید و شاید عرضه، پاسخگوی تقاضا نیست.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیش-فروش-های-اخیر-موجب-کاهش-قیمت-خودرو-در-بازار-شد.bos