شماره: 452305 تاریخ : 1398/01/17-09:41:12

پیام نوروزی قائم مقام مدیرعامل و عضوهیات مدیره بانک قوامین

قائم مقام مدیرعامل و عضوهیات مدیره بانک قوامین در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، بسم الله الرحمن الرحیم

یا مُقلِب القُلوب و الاَبْصار
 یا مُدبراللیل و النَهار
یا مُحول الحُول و الاَحوال
حَوِّل حالِنا اِلی اَحسِنِ الحال
بهار طبیعت نشانگر قدرت لایزال الهی در تحولی عظیم و ژرف برپیکره جهان و عوالم پیدا و نهان هستی است  که این آیات، به تحقیق مظاهری برای تغییر و تحول بنیادین بشریت در راستای تعالی و تقرب و خدایی شدن خواهد بود از این جهت انسانها برای رهایی از انواع نفسانیت ها، مشکلات، وابستگی ها و کسب موفقیت ها، نیازمند عزم و اراده و برنامه ریزی و تلاش همه جانبه می باشند.
برهمین مبنا در شرایط کنونی کشور و با وجود چالش های اقتصادی ، آحاد مردم شریف ایران اسلامی قطعا مستحضرند درحالی تقارن بهار طبیعت با دهه پنجم انقلاب را جشن می گیریم که توطئه‌های خصمانه ی دشمنان ظالمانه تر و شدیدتر از گذشته طراحی و در حال عملی شدن میباشد ، فلذا بر همه ملت ایران بیش از پیش فرض است تا مبتنی بر فرمان بی بدیل سیدنا الامام خامنه ای کبیر.(حفظه الله ) درقالب بیانیه گام دوم انقلاب ، گام های عالمانه تر و استوارتری را با ادبیات انقلابی و جهادی برای جهشی وصف ناپذیر در مسیر تعالی  و پیشرفت خود و آینده ایران عزیز بردارند.
همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بیانیه ی اخیر خود از امید صادق به واقعیت های عینی کشور سخن گفته اند، ضرورت دارد با ترسیم چشم انداز آرمان خواهانه از توسعه پایدار ، گام های عملی جهادگونه به سوی تحقق ایرانی آباد و سرافراز برداریم.
تردیدی نیست در سال جاری نیز کمافی السابق دشواریهای اقتصادی با تنگناهای ایذایی دشمنان این مرز و بوم همراه بوده و خواهد بود، لذا در سایه توکل به ذات اقدس الله و توسل به ائمه اطهار، ملت فهیم ایران با اقدامات جهادگونه در ابعاد گوناگون، مصمم‌ تر از گذشته به افق پیشرفت های بی نظیر متمرکز شده و بر اصول آن حرکت عاقلانه خواهیم نمود تا متعاقب آن پوزه استکبار جهانی و دشمنان خبیث خارجی و دست نشانده های پست داخلی را به خاک خواهیم مالید.
بحمدالله  نوروز 1398 مقارن با ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) بزرگ‌ مرد عدالت و انسانیت و مظهر شجاعت و دشمن ستیزی بوده و این رویداد مهم که قطعا نوید بخش رحمت و برکت واسعه برای ایران اسلامی خواهد بود را به فال نیک گرفته و سال جدید را که بفرموده حضرت آقا به سال **رونق تولید** نامگذاری شده و مملو از** فرصت ها **  در مقابل  ** تهدیدات ** دشمنان هست ، صمیمانه خدمت خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران و جانبازان و آحاد مسئولین و خادمین به ملت و خاصه همه مدیران دلسوز و همکاران ساعی و پرتلاشم در بانک قوامین، سهامداران و ذینفعان گرانقدر وسپرده گذاران محترم و پرسنل عاشق و حافظان امنیت کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومندم سال جدید به تفضل الهی و عنایت ویژه امام زمان .عج. و با الهام از منویات مقام معظم رهبری .دام عزه. سالی سرشار از سلامتی، سعادت، صحت و معنویت و بهروزی برای ملت شریف ایران اسلامی باشد. ان شاء الله ...
 
نوروزتان پیروز
قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک قوامین
دکتر حمید رضا نجف پور کردی
نوروز 1398

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-نوروزی-قایم-مقام-مدیرعامل-و-عضوهیات-مدیره-بانک-قوامین.bos