شماره: 451901 تاریخ : 1397/12/28-03:26:41

پیام نوروزی اعضای هیات مدیره بیمه سرمد

«نوروز» از راه می‌رسد؛ بوی بیداری، حرکت و دگرگونی«بهار»، عالم را فرا گرفته، نسیم را از خواب بر می‌خیزاند و پیام عشق، رویش دوباره و سرور و آشتی را به گوش جهانیان می‌رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، خدای منان را شاکریم که که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برایمان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش، دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم. فرا رسیدن سال نو، اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر.

در سالی که گذشت، توانستیم گام‌های اثرگذاری را در راه تکمیل زنجیره خدمت رسانی در تمامی استان ها برداشته و دستاوردهای ارزشمندی را در مسیر هم‌افزایی و خودآگاهی سازمانی، به ارمغان آوریم که کسب رتبه یک توانگری مالی برای پنجمین سال متوالی از مهمترین آنهاست.
بدون شک، در سال جدید نیز با بهره‌گیری از دانش‌محوری، خِرَد جمعی و مشارکت خلاقانه شما بزرگواران و با تکیه بر «نواندیشی»، «تفکر»، «تعهد» و «انسجام سازمانی»، با تمام توان برای تداوم موفقیت و استمرار در مسیر خدمت‌رسانی در صنعت بیمه کشور خواهیم کوشید و همراه با امید به فردایی بهتر، بر تلاش خویش خواهیم افزود.
اینجانبان به دست‌اندرکاران محترم صنعت بیمه کشور به ویژه به خانواده معظم شرکت بیمه سرمد، فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال 1398 هجری شمسی را تبریک و تهنیت عرض نموده و در سال پیش‌رو، توفیق روز افزون شما ارجمندان را از خداوند متعال، خواستاریم.
هیات مدیره

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-نوروزی-اعضای-هیات-مدیره-بیمه-سرمد.bos