شماره: 532921 تاریخ : 1399/09/12-11:42:10

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز بیمه

با افتخار روز ملی صنعت بیمه را به تمام فعالان و زحمت کشان این عرصه که در راه حفظ سرمایه های مادی و معنوی کشور تلاش های اثربخشی داشتند تبریک می گویم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر ، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

صنعت بیمه اهرمی نظم دهنده به امور اقتصادی و اجتماعی و ایجاد کننده آرامش خاطر در میان آجاد جامعه است بنابراین فعالان این عرصه باید فرصت را مغتنم شمرده و در راستای ترویج آینده نگری که همان جبران خسارت زیان دیدگان است نقش موثری را ایفا کنند. این امر با فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی و نیز ایجاد حس نیاز به بیمه در اقشار مختلف با برقراری ارتباط سه گانه میان آگاهی، نگرش و رفتار آن ها و نیز مشارکت، همدلی و تعامل اثر بخش مدیران، کارکنان و شبکه فروش، بهره مندی از سیاست های ارزش افرین مدیران و کارشناسان خلاق، توانمند و پرنشاط و در نهایت تثبیت بیمه در جامعه با خدمت رسانی مطلوب و به موقع میسر خواهد شد.

حال به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ صنعت بیمه و به نمایندگی از همه همکارانم در شرکت پیشرو و جوان بیمه کوثر، با افتخار روز ملی صنعت بیمه را به تمام فعالان و زحمت کشان این عرصه که در راه حفظ سرمایه های مادی و معنوی کشور تلاش های اثربخشی داشتند تبریک می گویم و امیدوارم با ارایه طرح های نوین براساس نیاز فعلی جامعه، بسترهای افزایش رضایت مشتریان، ذی نفعان، سهام داران، آحاد مردم و صاحبان کسب وکارهای خرد و کلان را فراهم آوریم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-مدیرعامل-بیمه-کوثر-به-مناسبت-روز-بیمه.bos