شماره: 463223 تاریخ : 1398/02/04-10:39:31

پیام سرپرست سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز جهانی کارگر

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام محمدحسن زدا به شرح زیر است:

 

مقام معظم رهبری: استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد.

روز جهانی کارگر تبلور ارزش جاودانه بشریت است و بر این باور هستیم که بدون ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای کارگران و تلاشگران عرصه تولید، نمی‌توان به توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پایدار رسید.

سازمان تأمین اجتماعی از ارگان هایی است که بیشترین ارتباط را با جامعه زحمتکش کارگری دارد و این عزیزان در سراسر کشور از خدمات گسترده و متنوع این سازمان استفاده می کنند. در حال حاضر بیش از 42 میلیون نفر معادل بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

حفظ حرمت و منزلت کارگران، کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که با صداقت تمام سرمایه‌های وجودی، مادی و معنوی خود را برای ایجاد اشتغال، تولید و رونق اقتصادی کشور به کار می‌گیرند، لازمه رسیدن به توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.

سازمان تامین اجتماعی همه تلاش خود را به منظور حفظ حقوق بیمه‌شدگان، گسترش و توسعه خدمات، حل مسائل و مشکلات بیمه‌ای و درمانی و تامین رضایت کارگران عزیز جامعه به کار می‌گیرد.

این سازمان امداد رسانی و خدمات درمانی و بیمه ای مختلفی برای بیمه شدگان سیل زده نیز در نظر گرفته است و مراکز درمانی تأمین اجتماعی در مناطق سیل زده به تمامی هم وطنان اعم از بیمه شده و غیر بیمه شده خدمات درمانی رایگان ارائه داده اند.

عزم جدی داریم با روانسازی نظام خدمت‌رسانی و پاسخگویی خود، در مسیربیشتر شفاف‌سازی، بهبود مناسبات و تعاملات اجتماعی، برطرف ساختن عوامل نارضایتی، سازمانی کارآمد، امانتدار و پاسخگو بر محور عدالت گستری و مهرورزی گام برداریم.

اینجانب ضمن تبریک «روز جهانی کارگر» به تمامی اقشار زحمتکش جامعه، امید دارم با حمایت‌های دولت و همدلی معنوی و صادقانه کارگران و زحمتکشان عرصه کار، چالش‌های پیش روی سازمان تأمین اجتماعی به فرصت تبدیل شود و خادمین شایسته ای برای کارگران عزیز باشیم و بتوانیم رضایتمندی بیشتر جامعه کارگری را با توسعه و ارتقاء مستمر خدمات به دست آوریم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-سرپرست-سازمان-تامین-اجتماعی-به-مناسبت-روز-جهانی-کارگر.bos