شماره: 353892 تاریخ : 1397/05/17-02:30:21

پیام رئیس کل گمرک ایران به مناسبت روز خبرنگار

رئیس کل گمرک ایران طی پیامی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار ، این روز را به اصحاب رسانه و قلم، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گمرک ایران، متن پیام به این شرح است:

وحدت و همدلی و وجود فضای اعتماد و اطمینان عامل اصلی پیشرفت و ترقی هر ملتی است و آنچه که می‌تواند موجب دوام ارتباط دوسویه و ایجاد پیوندهای عمیق بین مردم و مسئولان به ویژه در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های یک جانبه شود، اطلاع‌رسانی شفاف، صحیح، مستمر و توأم با صداقت و راستگویی است. نباید جنگ رسانه ای و تخریب اعتماد مردم به مسئولان را به عنوان یک تاکتیک در شرایط کنونی نادیده گرفت. نقش بی بدیل رسانه و خبرنگار امروز بیش از هر زمان دیگری در دادن امید به آینده باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.
توسعه روزافزون شبکه‌های اطلاع‌رسانی، اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب و ابزارهای متنوع مبتنی بر فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی نظیر اینترنت و شبکه های اجتماعی ، فرصت‌های کم نظیری فراهم کرده است تا مدیران و مسئولان به کمک خبرنگاران با سهولت تصمیمات مدیریتی و عملکرد مجموعه خود را به اطلاع مردم برسانند و در عین حال از خواسته‌ها، پیشنهادات، دیدگاه‌ها و نظرات مردم به طور مستقیم و بدون واسطه آگاهی یابند.
از این‌رو مایلم به سهم خود از تلاش و اهتمام بی‌دریغ اصحاب رسانه در جهت اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع به جامعه صمیمانه قدردانی و تأکید نمایم که ما در گمرک جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد کامل به نقش و اهمیت وسایل ارتباط جمعی در جهت تحکیم ارتباط بین مردم و مسئولان و تلاش برای همکاری نزدیک با رسانه‌ها آماده پاسخگویی شفاف به مردم به ویژه خدمت‌گیرندگان هستیم . ضمن طلب آمرزش و علو درجات برای شهدای گرانقدر حوزه خبررسانی، موفقیت روزافزون اصحاب رسانه و قلم را مسألت می‌نمایم.

فرود عسگری- رئیس کل گمرک ایران

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-رییس-کل-گمرک-ایران-به-مناسبت-روز-خبرنگار.bos