شماره: 349554 تاریخ : 1397/03/02-02:07:45

پیام رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به مناسبت سالروز فتح خرمشهر پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، در متن پیام علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمده است:

«دفاع مقدس ما حماسه‌ای است به گستره تاریخی که تمامیت ایثار و مقاومت ملتی بزرگ را به نمایش می‌گذارد و عظمت آن، ارزش‌های والا و بیبدیلی را به بشریت هدیه می‌کند. هر روز و هر لحظه آن باز آفرینی مفاهیمی عمیق و بدیع از عشق و شیفتگی، معنویت و دیانت، جانبازی و از خود گذشتگی است؛ و در میانه آن روزهای شور و  حماسه ، فرازهایی هست که شکوه و بزرگی آن را با هیچ مقیاسی نمی‌توان اندازه گرفت. حماسه آزاد سازی خرمشهر فرازی درخشان و ماندگار در تاریخ ملت ایران است که فراتر از یک حماسه میهنی و افتخار ملی، حقانیت ارزش‌ها و آموزه‌های اسلام و انقلاب را به تمام جهانیان ثابت کرد، و آنانی که در سراسر جهان، انگشت حیرت بر دهان، این حماسه شگرف را به نظاره نشستند بی‌شک نسبت به تمامی محاسبات خشک و ذهنی خود دچار تردید شدند و در برابر عظمت این معجزه شکوهمند سر تعظیم فرود آوردند.

این‌همه را بی شک مرهون خون شهیدانی هستیم که پایمردی و شجاعت، ایثار و از جان گذشتگی، پایداری و استقامت را معنای دیگری بخشیدند. سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، یادبود عملیات شکوهمند الی بیت المقدس و  روز مقاومت، ایثار و پیروزی  مبارک باد!»


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-رییس-سازمان-میراث‌فرهنگی-به‌مناسبت-سالروز-فتح-خرمشهر.bos