شماره: 376225 تاریخ : 1397/06/19-10:10:16

پیام دکتر تقی نتاج به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس بانک قوامین

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام یزدان بخشاینده

با سلام
بیستم شهریورماه ، هجدهمین سالروز تأسیس بانک قوامین و یادآور آغاز فعالیت یکی از شبکه های بزرگ بانکی کشور است. یک مجموعه بزرگ که با دارا بودن بیش از حدود شش درصد از نقدینگی کشور ، شش میلیون مشتری و یکصد و هفتاد هزار سهامدار و ذینفع حقیقی و حقوقی، در تحقق سیاست های ریالی و مأموریت های کلان اقتصادی نظام و انقلاب گام برداشته و در راستای حفظ کیان و اقتدار ملی از حداکثر ظرفیت های خود، ایثاری     بی بدیل عرضه نموده است.
این راه پرتلاطم و طولانی را، نه به سادگی، بلکه با عزمی پولادین و انسجام سازمانی بی نظیر گذراندیم و پس از توفیق در گذر هر چالش، قدرتمندتر و با گام های محکم تر در مسیر تعالی و پیشرفت در نظام بانکی کشور حرکت کردیم . اکنون و پس از گذشت هیجده سال از تأسیس بانک قوامین با تمام فراز و فرودها ، چشم اندازی روشن پیش روی امین مردم ایران زمین قرار گرفته است. چشم اندازی از جنس صلابت ، خدمت شرافتمندانه ، سرآمدی سازمانی ، توسعه سرمایه انسانی و افزایش سطح رضایتمندان مشتریان به عنوان صاحبان اصلی بانک و نیک بر این باوریم این چشم اندازها را با توکل بر خداوند بزرگ و همراهی مشتریان عزیز محقق خواهیم ساخت.
بسیار خرسندیم که هجده سالگی سازمانی را جشن می گیریم که با هدف صیانت حقوق و خدمت متواضعانه به کارکنان خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گام در شبکه بانکی کشور گذاشته و با الهام از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مردمی سازی اقتصاد مقاومتی ، حمایت از تولید ملی و امنیت اجتماعی جامعه ، تلاش همه جانبه خود را به منصه ظهور رسانیده و ارزش آفرینی برای جامعه بزرگ مشتریان گرانقدر خود را محقق ساخته ایم .
وجود مدیران و کارکنان سختکوش ، متخصص و متعهد در کنار شبکه گسترده شعب در سراسر کشور و همچنین بهره گیری از فناوری های نوین بانکی به منظور فراهم سازی بستر بانکداری امن ، سریع و باکیفیت و تلاشی بالنده در جهت پیاده سازی نظام سودآوری در تمامی لایه های بانک، نشان از عزم و اراده بانک وزین قوامین برای بهره وری حداکثری فعالیت های خود و تلاش برای کسب رضایت تمامی ذی نفعان دارد.
به این عهد پایبندیم و با رویکرد علمی و فعالیت جهادگونه تا آخرین حد توان برای خلق ارزش برای مشتریان گرانمایه تلاش خواهیم نمود.
لذا همگی دست به دست هم داده و در جهت تحقق اهداف بزرگمان با سرعت و تدبیر گام بر می داریم تا در سایه لطف پروردگار مهرآفرین، بانک قوامین پرافتخارتر از حال در نظام بانکی کشور نقش آفرینی نماید.
سعادت ، سیادت و بهروزی ذی نفعان و مشتریان محترم و کارکنان و خانواده های ایشان را از خداوند متعال خواستارم.
 
                                                                                                     و من الله التوفیق
                                                                                                    مدیرعامل بانک قوامین
                                                                                                   غلامحسن تقی نتاج
                                                                                                  بیستم شهریورماه نود و هفت

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-دکتر-تقی-نتاج-به-مناسبت-بیستمین-سالگرد-تاسیس-بانک-قوامین.bos