شماره: 433203 تاریخ : 1397/09/19-05:03:12

پیام تسلیت مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت درگذشت احمدرضا دالوند

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی درگذشت احمدرضا دالوند را به خانواده آن مرحوم و جامعه هنری کشور تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، 

متن پیام تسلیت امیرعباس تقی پور به شرح زیر است:

بازگشت همه به سوی اوست

درگذشت مرحوم شادروان احمدرضا دالوند، هنرمند و گرافیست سرشناس کشورمان ضایعه ای تأسف بار برای جامعه هنری است.

مرحوم دالوند عمر پربرکت خود را برای خلق آثار هنری برجسته و همچنین ارتقاء هنر گرافیک در ایران و تربیت هنرمندان در این رشته صرف کرد و از آن مرحوم آثار هنری مختلف و متنوعی به یادگار مانده است. اینجانب و مجموعه ی رسانه ای سازمان تأمین اجتماعی نیز افتخار همکاری با ایشان را داریم و مرحوم دالوند در طراحی نشریات این سازمان نقشی برجسته داشته است.  

درگذشت آن هنرمند عزیز را به خانواده محترم ایشان و جامعه شریف هنرمندان و اهالی رسانه صمیمانه تسلیت عرض می کنم. برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان و علاقه مندان به ایشان صبر جمیل از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

مرحوم دالوند سال‌ها در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و برخی دانشگاه‌های کشور تدریس کرد و در مراکز متعدد فرهنگی به برپایی دوره‌های آموزشی پرداخت.

آن مرحوم طراحی صفحات و لگوی بسیاری از موسسات و نشریات کشور از جمله هفته نامه های آتیه و تأمین را برعهده داشته است. آثار مرحوم دالوند در نمایشگاه های انفرادی و گروهی زیادی در داخل و خارج از کشور به نمایش درآمده و با استقبال علاقه مندان همراه بوده است.

مرحوم دالوند که مدتی به دلیل بیماری دیابت در بیمارستان سینا بستری بود، بامداد امروز 19 آذر ماه چشم از جهان فرو بست.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-تسلیت-مدیرکل-روابط-عمومی-سازمان-تامین-اجتماعی-به-مناسبت-درگذشت-احمدرضا-دالوند.bos