شماره: 293291 تاریخ : 1396/06/04-03:53:02

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد دولت خدمتگزار به ویژه کارکنان سختکوش مجموعه تامین اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکترسید تقی نوربخش به شرح زیر است:

حمد و ستایش خداوند سبحان را که توفیقی نصیب نمود تا به اتفاق جمعی از مردان و زنان بزرگوار، خدمتگزار مردم شریف این سرزمین باشیم، عزیزانی که در حوزه‌های مختلف و در اقصی نقاط کشور در امر خدمت‌رسانی در بخش‌های  بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی، تمامی همت خود را به کار گرفته اند  تا با انجام خدمت بی‌منت به بندگان خوب خدا، موجبات رضایت الهی را فراهم نمایند.
در ایام هفته دولت و روز کارمند قرار داریم که یادآور دولت انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است، فرصت را مغتنم می دانم تا به تمامی کارکنان عزیز مجموعه تامین اجتماعی؛ فرزانگان و اندیشمندان و تلاشگران در حوزه‌های مختلف تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه و اثربخش آنان که برای راحتی جامعه تحت‌پوشش ارائه می‌شود، قدردانی نمایم.
اینجانب تمامی همت خود را جزم خواهم کرد تا به یاری و مدد یکایک شما عزیزان، در راه خدمت به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران، کارفرمایان و درنهایت کسب رضایت خداوند سبحان، از هیچ کوششی دریغ ننمایم.
همکاران گرامی! توفیق ما در این سنگر خدمت‌رسانی، مستلزم تدبیر درست امور در حیطه مدیریتی و امیدواری به همراهی سایر مراجع مؤثر بر سرنوشت سازمان و اعتماد مردم و درنهایت امید به فضل بیکران خداوند تبارک و تعالی است که فرمود: "جماعت مؤمن را حمایت و خدمت بی‌منت به مردم، عبادت است و مزد این عبادت را تضمین می‌نماید".
توفیق روز افزون همه شما همکاران ارجمند را در مسیر جلب رضایت شرکای اجتماعی این سازمان بزرگ از درگاه خداوند رحمان خواستارم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-تبریک-مدیرعامل-سازمان-تامین-اجتماعی-به-مناسبت-هفته-دولت-و-روز-کارمند.bos