شماره: 447848 تاریخ : 1397/11/13-12:03:30

پیام تبریک مدیرعامل بیمه "ما" به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی

مدیرعامل بیمه "ما" دهه پنجم انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ما، وَ وَاعَدْنَا مُوسَى ثَلاثِینَ لَیْلَةً وَ أَتْمَمْنَاهَا بِعَشْرٍ فَتَمَّ مِیقَاتُ رَبِّهِ أَرْبَعِینَ لَیْلَةً

با فرا رسیدن بهمن پنجاه و هفت، روز‌ها با شتاب از پی هم آمدند و فرصتی برای تیرگی باقی نگذاشتند؛ چنان که شب‌ها، هم نوایی فانوس طنین  «الله اکبر» بر بام سرنوشت این ملت، درخششی دو چندان یافت. امام آمد و انقلاب به لبخند پیروزی دل سپرد و دهه فجر، شکوه جاودانه‌اش را  به رخ طاغوتیان و استکبار کشید.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

دهه انقلاب سرشار از خاطرات تلخ و شیرینی است که در تاریخ تکرار نخواهد شد و یادآور روزهایی است که لحظاتش پر از همدلی در اوج فداکاری بود بی شک حفاظت از خون شهدا باعث دوام انقلاب تا امروز بوده و در  سایه سار  حضور پر برکت رهبر معظم به پیشرفت روز افزون خواهد رسید.

اینجانب با افتخار، امروز و در همنشینی پر رمز و رازِ "انقلاب" و "چهل" که عدد  نمادینِ "بلوغ" و "تکامل" است و نمایانگرچهل سال استواری و بقاء انقلاب شکوهمند اسلامی است  ، ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفته و از پیشگاه حضرت احدیت و  سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به ملت شریف و غیور کشورم خواستارم.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-تبریک-مدیرعامل-بیمه-ما-به-مناسبت-اغاز-دهه-پنجم-انقلاب-اسلامی.bos