شماره: 489179 تاریخ : 1398/05/16-06:07:26

پیام تبریک رئیس هیئت سرپرستی موسسه کاسپین به مناسبت روز خبرنگار

رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین با صدور پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران انقلابی و اصحاب رسانه‌های صدیق نظام اسلامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، متن پیام علی صادقی، رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

«ن و القلم و ما یسطرون»

«ن و القلم و ما یسطرون». از این آیه شریفه قرآن کریم دریافت می‌شود که خداوند متعال با نزول سوره خاص در عظمت و شأن قلم و سوگند یاد کردن به آن، چه مقام و مرتبه خاص و بس گرانبها و بزرگی را برای خبرنگاران، روزنامه نگاران و اهل قلم قائل شده است.

هفدهم مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی که مزین به روز خبرنگار شده است، فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشیدن به جامعه، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم انقلاب و ایران کرده‌اند.

با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان عرصه خبر از شهید حسن باقری تا شهید محمود صارمی، فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران انقلابی، روزنامه‌نگاران، سردبیران، مدیران مسوول و مدیران عامل روزنامه‌ها، خبرگزاری ها، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و تمامی اصحاب رسانه‌ نظام اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان برای همه جهادگران عرصه خبر و رسانه، توفیق خدمت در مسیر روشنگری افکار عمومی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری را مسئلت می نمایم.

فرصت را غنیمت شمرده و به حکم روایت شریفه «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ المخلوق لَمْ یَشْکُرِ خالق‏»، از تلاش‌های همه فعالان متعهد و صدیق رسانه‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم که تمامی اهل فرهنگ و رسانه با تاسی از سید اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی رهرو راه پر فروغ آن شهید عزیز باشند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-تبریک-رییس-هییت-سرپرستی-موسسه-کاسپین-به-مناسبت-روز-خبرنگار.bos