شماره: 388482 تاریخ : 1397/07/16-03:40:40

پیام تبریک روابط عمومی بانک قوامین به مناسبت هفته ناجا

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین،

به نام پروردگار مهرآفرین

نام نیروی انتظامی در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران قرین و یادآور شجاعت، ایمان و غیرت انسان های شریفی است که با توکل به لطف حضرت حق و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) در حفظ و حراست از امنیت و آرامش کشور دلیرانه تا پای جان ایستاده اند.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی برای پاسداشت و تکریم از ایثارگران عرصه امنیت و اقتدار کشور است. ایامی ناب برای مرور مجاهدت و رشادت های ایرانیان غیرتمند و باهمتی که با انگیزه ای والا و ایمان و اعتقادی راسخ زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی بوده و هنگام ارائه خدمات ارزشمندشان جز رضای حضرت حق و سرافرازی هموطنان سودای دیگری در سر ندارند. ملت فهیم و صبور ایران اسلامی همواره قدردان زحمات خستگی ناپذیر تلاشگران عرصه امنیت و انضباط اجتماعی بوده و خاطره تلاش ها و ایثارگریهای آنان را در عرصه های مختلف از یاد نخواهند برد .

روابط عمومی بانک قوامین ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای گلگون کفن عرصه ی نظم و امنیت ،هفته نیروی انتظامی ، که تجلی اقتدار و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را به محضر ملت ولایتمدار ایران اسلامی ، بویژه تلاشگران نیروی انتظامی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان مظهر اقتدار نظام نامیده شده اند، تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیقات بیش از بیش نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر را از پروردگار هستی بخش مسئلت دارد.

 اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک قوامین 

چهاردهم مهرماه نود و هفت


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-تبریک-روابط-عمومی-بانک-قوامین-به-مناسبت-هفته-ناجا.bos