شماره: 338468 تاریخ : 1397/02/12-06:42:46

گفتگو

پژوهشکده بیمه حامی طرح‌ها و پایان نامه‌های بیمه‌ای

حمایت‌های دانشجویی پژوهشکده به این صورت است که پروپوزال‌هایی که به تصویب دانشگاه‌ها می‌رسد مورد حمایت ما قرار می‌گیرند.

بانک و صنعت؛ در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به سراغ غرفه پژوهشکده بیمه که یکی از شرکت کننده گان در این نمایشگاه بود رفتیم و گفتگویی کوتاه با سرکار خانم آل‌حبیب، کارشناس اداره امور پژوهشی پژوهشکده بیمه انجام دادیم که مشروح آن را در زیر می خوانید:

 

لطفا خوتان را معرفی و درمورد طرح جدید پژوهشکده بیمه توضیح دهید؟

آل حبیب؛ کارشناس اداره امور پژوهشی پژوهشکده بیمه هستم.

طرح‌های پژوهشی

طرح‌ها و پایان‌نامه‌های ما طرح‌های پژوهشی هستند که شرکت‌های بیمه از ما می‌خواهند. در واقع کارفرما و سفارش دهنده طرح‌ها به ما بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه هستند و هرگاه در صنعت بیمه نیازی احساس کنند به ما سفارش می‌دهند.

در این زمینه 5 گروه آزمایشی وجود دارد: اموال و مسئولیت، عمومی، مطالعات، اشخاص و الکترونیک

این گروه‌های پژوهشی بسته به نوع نیازی که شرکت‌های بیمه و بیمه ‌مرکزی اعلام کنند طرح‌ها را انجام و نتیجه را اعلام می‌کنند.

 در سایت پژوهشکده بیمه فایل پی دی اف اطلاعات نتایج به دست آمده موجود و قابل دسترس است. همچنین تمامی اطلاعات مرتبط با با این طرح‌ها و اطلاع‌رسانی برای همایش‌ها و نشست‌ها نیز در سایت وجود دارد.

حمایت از دانشجوها

حمایت‌های دانشجویی ما به این صورت است که پروپوزال‌هایی که به تصویب دانشگاه‌ها می‌رسد مورد حمایت ما قرار می‌گیرند و همچنین پایان نامه‌هایی که دفاع از آنها تمام شده را برای بررسی به داور پژوهشکده ارایه می‌کنیم. اگر طرح‌های ارایه شده مورد تأیید داور باشد و طرح برای 5 گروه پژوهشکده بیمه قابل استفاده باشد، طرح را به کار می‌گیریم.

استقبال دانشجویان از این طرح چگونه بوده است؟

طرح مورد استقبال دانشجویان و افرادی که برای ارائه طرح‌های خود به ما مراجعه کردند قرار گرفت و همچنین با توجه به نشریات و مقالاتی که در سایت وجود دارد، کنجکاوی مردم نسبت به طرح بیشتر شد و همین موضوع باعث جذب افراد بیشتر به سمت طرح شده است.


این گفتگو در ویژه نامه الکترونیکی بورس، بانک و بیمه منتشر شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پژوهشکده-بیمه-حامی-طرح‌ها-و-پایان-نامه‌های-بیمه‌ای.bos