شماره: 20995 تاریخ : 1392/12/29-12:51:45

پیام نوروزی رئیس کل بیمه مرکزی

سال 1392 به پایان آمد و زمان ارزیابی و داوری عملکرد گذشته و ترسیم چشم‌انداز آینده فرا رسید.

«بسمه تعالی»

همکاران ارجمند صنعت بیمه

 

سال 1393 به پایان آمد و زمان ارزیابی و داوری عملکرد گذشته و ترسیم چشم‌انداز آینده فرا رسید.
بی شک طعم روح ‌پرور بهار و فراغت تعطیلات نوروزی فرصتی برای تجدید دیدار یاران و پرسه در آغوش طبیعت است اما نشاید که دلچسبی زمان حال، ما را از آنچه کردیم و آنچه باید انجام دهیم غافل کند.
در زمانه حضور و فعالیت دولت تدبیر و امید، صنعت بیمه کشور به عنوان یکی از تکیه‌گاه‌های حیات اقتصادی و اجتماعی جامعه ایرانی نیازمند باز‌مهندسی و بازآرائی براساس موازین و معیارهای ‌تجربه شده بیمه‌گری است. نقش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان مقام ناظر، برقراری نظم و انضباط و پایش عملکردها براساس موازین، مقررات و قوانین حاکم است. تدارک نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای لازم برای ایفای این مسئولیت خطیر، بسترساز این حرکت، و عزم و اراده مدیران و کارکنان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از حقوق بیمه‌گذاران، در سامان درست و عقلانی کار بیمه‌گران است. شفافیت و پاسخگویی رمز موفقیت در کار بیمه‌گری است.

حمایت از بیمه‌گذاران بدون وجود بیمه‌گرانی توانمند، قانون‌مدار و منضبط میّسر نمی‌باشد. سهامداران، مدیران، کارکنان و نمایندگان شرکت‌های بیمه هر یک می‌بایست به چارچوب‌های تعیین شده برای آنان پای‌بند و به تعهدات کتبی و شفاهی خود در مقابل بیمه‌گذاران مسئولانه عمل نمایند. کارگزاران و ارزیابان خسارت در صورت پای‌بندی به حرفه‌ای‌گری، صداقت و بی‌طرفی، بازو‌های توانمند صنعت بیمه و همیاران امین بیمه‌گر و بیمه‌گزار خواهند بود.

حرفه‌ای بودن، در پای‌بندی به اصول و استانداردهای آن حرفه تجلّی می‌کند و همه دست‌اندرکاران صنعت بیمه می‌بایست واجد شرایط حرفه‌ای بودن باشند.

برای همکاران عزیزم در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همه باشندگان و دلبستگان که معاش و معاد خود را در صنعت بیمه جستجو می‌کنند آرزوی ایامی خوش در سال جدید دارم و امیدوارم در سایه عنایت حق‌تعالی و به پاداش خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی، سلامتی، شادکامی و توفیق همراه شما و خانواده‌های گرامی‌تان باشد.

                                                                                       محمدابراهیم امین

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پيام-نوروزي-رييس-کل-بيمه-مرکزي.bos