شماره: 252768 تاریخ : 1395/10/06-01:13:23

معاون استاندار ایلام:

پست‌بانک‌ایران پل ارتباطی ارائه خدمات دولت به روستائیان است

حشمت‌الله عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام در نشست مشترک با مسئولان پست‌بانک استان گفت: با توجه به حضور گسترده این بانک بعنوان بانک‌ توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT در سطح کشور می‌توان از آن به‌عنوان پل‌ارتباطی ارائه خدمات دولت به روستائیان بهره برد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: عسکری با اشاره به پیامدهای ارزشمند و مفید حضور این بانک برای اقتصاد و توسعه روستاها گفت: با توجه به این مهم منطقی‌ترین امر این است که تمام مسائل مالی و خدماتی که ادارات و سازمان‌های دولتی در روستاها ارائه می‌کنند توسط باجه‌های نمایندگی خدمات پست‌بانک‌ایران انجام گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام در ادامه افزود: تأمین رضایتمندی و رفاه روستائیان در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران در روستاها است و استانداری نیز همکاری لازم و حمایت خود را برای انجام این مهم بکار می‌گیرد.
همچنین فردین امیری مدیر شعب پست بانک استان ایلام در این نشست به تشریح وظایف و خدمات باجه‌های نمایندگی در سطح استان پرداخت و گفت: پرداخت یارانه سرپرست‌خانوارها، پرداخت دستمزد قالیبافان و مستمری‌بگیران نهادهای حمایتی و دریافت قبوض مصرفی مشترکان توسط این بانک موجب رفاه روستائیان، رونق تولید و اقتصاد روستاها، جلوگیری از مهاجرت روستاییان و تحقق اقتصاد مقاومتی در این مناطق شده است.
وی در پایان با اشاره به توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک در سطح روستاها و مناطق کم‌برخوردار افزود: اگر نقش بسیار گسترده این باجه‌ها در توسعه پایدار کشور توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد، مسئولان استانی و کشوری حمایت بیشتری از حضور پست‌بانک‌ایران در روستاها خواهند داشت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پست‌بانک‌ایران-پل-ارتباطی-ارایه-خدمات-دولت-به-روستاییان-است.bos