شماره: 314765 تاریخ : 1396/11/11-12:20:57

نماینده ولی فقیه در لرستان:

پست در راستای خدمت رسانی به مردم نقش خود را بخوبی ایفا کرده است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد روز سه شنبه در دیداری که با سرپرست و کارکنان پست استان در دفتر وی انجام شد، نقش پست در جامعه را مفید ارزیابی کرد و گفت: پست این نقش را به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از پست استان لرستان به دلیل همکاری و تعامل سازنده با دفاتر ائمه جمعه در سطح استان تشکر و قدردانی کرد و افزود: خدمات متعدد و متنوع پستی توانسته است مطابق زمان و خواسته ها و نیاز های جامعه، پیشرفت و گسترش یابد.

وی در ادامه به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام سوگواری این بانوی بزرگ جهان اسلام اشاره و تصریح کرد: صداقت بعنوان صفت بارز ایشان، می بایست الگوی همه مسئولان و خدمت گذاران مردم باشد، چون منشا همه فسادها دروغگویی وعدم صداقت است .

سرپرست پست لرستان در این دیدار از پست به عنوان کهن ترین نهادی که با جامعه بشری در ارتباط می باشد یاد کرد و گفت: پس از پیروزی نظام شکوهمند انقلاب اسلامی تحولات خوبی در پست صورت گرفته و بعنوان یک نهاد خدمت رسان همیشه و در همه حال حضور پررنگی داشته است .

ناظری با اشاره به جایگاه ممتاز استان در سطح شبکه پستی کشور، افزود: در ارزیابی صورت گرفته سال گذشته، پست استان توانست رتبه سوم را در میان استانهای کشور از آن خود کند که این موفقیت مرهون تلاش و زحمات کلیه همکاران پست استان می باشد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد، با الگو قراردادن مکارم اخلاقی و رفتار ائمه اطهار (ص) در راستای اهداف نظام شکوهمند انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنیم .

ناظری در این دیدار همچنین به تشریح پروژهای اقتصاد مقاومتی GNAF و سیماک پرداخت و گفت: اجرای این دو پروژه از طرف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به شرکت ملی پست واگذار گردیده که در این راستا، پست لرستان عملکرد قابل توجهی داشته است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پست-در-راستای-خدمت-رسانی-به-مردم-نقش-خود-را-بخوبی-ایفا-کرده-است.bos