شماره: 518236 تاریخ : 1399/06/01-01:05:50

پرداخت بیش از 220 میلیارد ریال تسهیلات مؤثر در بخش میراث فرهنگی و گردشگری

ابراهیم عالی محمودی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در جلسه مشترکی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، از پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات در بخش میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان توسط این بانک خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در این دیدار که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان، معاونین و کارشناسان در دفتر مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار شد. افزود: بانک توسعه تعاون استان تاکنون 220 میلیارد ریال تسهیلات در بخش میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی، بوم گردی، هتل، اقامتگاه سنتی و... از محل بند الف تبصره 18، کمک های فنی و اعتباری، اشتغال روستایی و... پرداخت نموده است.

عالی محمودی مدیر شعب استان اصفهان، حوزه گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی استان را مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: این حوزه نقش مهم و مؤثری در رونق اقتصاد به ویژه اشتغال دارد و بانک توسعه تعاون همانند گذشته آماده ارائه هرگونه خدمات جهت توسعه و رونق این صنعت مهم در استان می باشد.

دکتر الهیاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان نیز در این دیدار با تأکید بر نقش مؤثر بانک توسعه تعاون در رونق حوزه صنایع دستی و گردشگری استان گفت: خدمات و حمایت های بانک توسعه تعاون استان اصفهان بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است و تاکنون حمایت های خوبی در توسعه گردشگری اصفهان انجام داده است، لذا امیدواریم با حمایت ها و همکاری های خوب بانک توسعه تعاون در حوزه توسعه متوازن استان از دو منظر صنایع دستی و گردشگری شاهد حرکت ها و پیشرفت های بهتری باشیم.

در پایان با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از همکاری و تعامل خوب بانک توسعه تعاون تقدیر شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پرداخت-بیش-از-220-میلیارد-ریال-تسهیلات-موثر-در-بخش-میراث-فرهنگی-و-گردشگری.bos