شماره: 377037 تاریخ : 1397/06/31-12:00:35

پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به بیش از 36هزار نفر

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی (CRM ) با بهره گیری از سیستم های نوین ارتباطی، بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را در حوزه های مربوط به این سازمان راهنمایی می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی از طریق 4 کانال ارتباطی ؛ سامانه تلفنی 1420، سامانه پیامکی، پیام صوتی و بخش مراجعین حضوری مستقر در ستاد مرکز، پاسخگوی 36 هزار و 619 نفر در مرداد سال جاری بوده است.

از مجموع این تعداد، 34 هزار و 64 نفر با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی تماس تلفنی داشته اند و پاسخ خود را دریافت کردند . 636 نفر از طریق سامانه پیامکی، 423 نفر از طریق سامانه پیام صوتی و یک هزار و 496 نفر به صورت حضوری راهنمایی شدند.
مشاوره های ارائه شده در حوزه های بیمه ای، اقتصادی مالی، درمانی و نظارتی فرهنگی سازمان تامین اجتماعی بوده است که عمده ترین مسائل مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با 1420، سامانه های پیامکی و مراجعه حضوری ، مسائل بیمه ای بوده است.
سامانه تلفنی 1420 یکی از راههای ارتباطی بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان با سازمان تامین اجتماعی است که در مرداد گذشته34 هزار و 64 تماس از سراسر کشور با این سامانه برقرار شده و65.47 درصد این تماس ها از  استان تهران بوده است.
در تماس های تلفنی با 1420، بیمه بیکاری، بیمه اختیاری، بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد، غرامت دستمزد ایام بارداری، مشاهده اینترنتی سابقه بیمه شده، شرایط تکفل، تامین اعتبار دفترچه، محاسبه افزایش مستمری، تغییرات دستمزد مستمری، بررسی درخواست بازنشستگی، ارسال لیست، بازرسی و دریافت کد کارگاهی مطرح و پاسخ لازم به مخاطبان ارائه شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پاسخگویی-مرکز-ارتباطات-مردمی-سازمان-تامین-اجتماعی-به-بیش-از-36هزار-نفر.bos