شماره: 445851 تاریخ : 1397/10/24-10:17:23

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان:

وصول مالیات همراه با مودی مداری سیاست اصلی اداره کل است

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: وصول مالیات همراه با مودی مداری و جلب رضایت مردم از سیاست‌های اصلی اداره کل امور مالیاتی استان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، بی‌نیاز، مدیرکل امور مالیاتی سمنان در دیدار با مشهدی، مدیرکل بازرسی استان سمنان، بازرسی را به‌مثابه رسیدن به راه عدالت دانست و افزود: جلب رضایت مردم قطعا رضایت خداوند را در بر خواهد داشت، لذا سیاست اداره کل امور مالیاتی استان همواره وصول عادلانه مالیات بر اساس رضایتمندی مردم و در چارچوب قوانین و مقررات است.

بی‌نیاز ادامه داد: همکاری بازرسی استان با این اداره کل در امر تکمیل بانک‌های اطلاعاتی مودیان موجب افزایش عدالت مالیاتی خواهد شد و تلاش ما افزایش سطح انگیزه همکاران اداره کل و احقاق حقوق حقه دولت بر اساس رضایت مردم است.

در ادامه مشهدی مدیرکل بازرسی استان سمنان با اشاره به حساسیت در حوزه مالیات بیان کرد: لازم است دستگاه‌های نظارتی با توجه به حساسیت کار امور مالیاتی چتر نظارتی خود را پهن کرده و از ورود افرادی که از شرایط موجود سوءاستفاده می‌نمایند جلوگیری به عمل ‌آورند.

مدیرکل بازرسی استان سمنان ضمن تأکید برافزایش درآمدهای غیرنفتی دولت بیان کرد: عمده درآمد در کشورهای اروپایی بر اساس مالیات است لذا در کشور ما می‌بایست طوری زیرساخت‌های لازم انجام پذیرد که فرار مالیاتی صورت نگیرد و پرداخت مالیات بر اساس عدالت باشد.

مشهدی در پایان ضمن تشکر از همکاری اداره کل امور مالیاتی استان به جهت همکاری با دستگاه‌های نظارتی خاطرنشان کرد: باید مشکلات دیگران را مشکلات خود دانست و درصدد رفع آن برآمد، حفظ حرمت و آبروی دیگران اساس کار سازمان بازرسی است لذا باید زیرساخت‌های مناسب برای نظارت ایجاد و در تقویت زیرساخت‌های مذکور کوشا باشیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/وصول-مالیات-همراه-با-مودی-مداری-سیاست-اصلی-اداره-کل-است.bos