شماره: 452051 تاریخ : 1398/01/07-03:49:54

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد:

وسایل ضروری سیل زدگان توسط سازمان صنعت تامین می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل کمیته بحران برای کمک به سیل زدگان خبر داد و گفت: تمامی امکانات و نیروهای این سازمان در اختیار کمک به آسیب‌دیدگان و مردم قرار دارد و تامین وسایل مورد نیاز همچون وسایل گرمایشی و آذوقه نیز در دستور کار سازمان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا صفی‌خانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به وقوع سیل اخیر در استان لرستان و بروز خسارات بسیار زیاد، این سازمان اقدام به تشکیل کمیته بحران برای کمک به سیل‌زدگان و برآورد خسارات واحدهای صنعتی، معدنی، اصناف و بازاریان و همچنین کمک به مسافرین و اسکان رایگان آنها در نمایشگاه بین‌المللی لرستان و مهمانسراهای سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابعه کرده است.

وی ادامه داد: همچنین تمامی امکانات این سازمان نیز برای کمک به آسیب‌دیدگان و مردم در حالت آماده‌باش بوده و تامین وسایل مورد نیاز همچون وسایل گرمایشی و آذوقه نیز در دستور کار قرار دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: همچنین کارکنان این سازمان تا عادی شدن روال در آماده‌باش کامل قرار داشته و مرخصی‌های معاونین و همکاران در سازمان نیز لغو شده است.

صفی‌خانی اظهار داشت: همچنین برای خدمات‌رسانی‌ به افراد حادثه‌دیده به کلیه واحدهای صنعتی، معدنی، اصناف و بازار فراخوان داده شده تا کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جمع‌آوری کرده و در اختیار سیل زدگان قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل اکیپ‌هایی جهت بررسی دقیق خسارات احتمالی به واحدهای صنعتی، معدنی و اصناف و بازار، افزود: جهت برآورد خسارت وارده به واحدهای صنعتی، صنفی، معدنی این سازمان با همکاری اتاق اصناف و سایر دستگاه‌ها وارد عمل شده و شاهد تشکیل اکیپ‌هایی هستیم تا خسارات به صورت دقیق برآورد شده و متعاقباً میزان خسارات اعلام خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستانگفت: خوشبختانه واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی لرستان در روزهای گذشته کمک‌های مناسبی به افراد و واحدهای آسیب دیده کرده‌اند و ابن آمادگی وجود دارد تا این کمک‌ها متناسب با نیاز در مناطق مختلف توزیع شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/وسایل-ضروری-سیل-زدگان-توسط-سازمان-صنعت-تامین-می‌شود.bos