شماره: 512584 تاریخ : 1399/02/22-09:01:09

ورود سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه به کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب به کشور از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: روز جمعه اغلب نقاط کشور جوی پایدار و آرام خواهد داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، کبری رفیعی درباره وضعیت آب وهوا گفت: امروز در شمال غرب، سواحل خزر و شمال شرق، بارش ها ادامه دارد و در بخش هایی از مرکز و شرق کشور بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گفته رفیعی امروز شدت بارش ها در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود و روز سه شنبه بارش ها در شمال غرب کاهش می یابد، اما در شمال شرق و سواحل خزر باران ها ادامه دارد و به تدریج در اواخر وقت، سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد: روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگری از شمال غرب وارد می شود و موجب بارش باران در این منطقه خواهد شد.

وی گفت: برای امروز وزش باد شدید موقت در غرب و جنوب غرب کشور، استان تهران، استان مرکزی، غرب اصفهان، استان سمنان و خراسان رضوی پیش بینی می شود؛ هوای تهران که روز گذشته گرمترین روز در هفته را داشت امروز خنک تر و آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد شدید پیش بینی می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ورود-سامانه-بارشی-جدید-از-روز-چهارشنبه-به-کشور.bos