شماره: 466605 تاریخ : 1398/04/01-11:21:04

مدیرکل امور مالیاتی مازندران خبرداد:

واریز بالغ بر دوهزار و نهصد میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان

مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: در سال 97 بالغ بر 290 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است که بیش از 931میلیارد ریال به حساب دهیاری ها و همچنین مبلغ 1972میلیارد ریال به حساب شهرداری های استان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، حمزه ای، مدیرکل امور مالیاتی مازندران، با اشاره به بررسی آخرین وضعیت حسابرسی ها در سامانه سنیم گفت: موعد ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی صاحبان مشاغل آخر خرداد ماه سال جاری می باشد.
حمزه ای با تاکید بر اینکه برخورداری از هرگونه تسهیلات، خدمات و معافیت های مالیاتی منوط به ارائه بموقع اظهارنامه مالیاتی می باشد تصریح نمود: برخورداری از هرگونه خدمات و مشوق های قانونی صاحبان مشاغل و کسبه (اشخاص حقیقی) مشروط به ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی عملکرد سال97 از طریق سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امورمالیاتی کشور(www.tax.gov.ir) می باشد. 
وی گفت: شفافیت اقتصادی، مامورین تشخیص مالیات را در رعایت عدالت مالیاتی یاری خواهد رساند و پرداخت بموقع مالیات دولت را در رسیدن به اهداف عالیه نظام و اجرای فرامین رهبر معظم در رونق تولید پشتیبانی خواهد کرد. 
مدیرکل امور مالیاتی مازندران افزود: مودیان باید بدانند که مالیات پرداختی آنان در عمران و آبادانی استان و همچنین شهرها و روستاهای محل سکونتشان تاثیر مستقیم دارد و اداره کل امور مالیاتی مازندران از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده هر ماه مبالغی را به حساب شهرداری ها و دهیاریها واریز می کند.
وی در خاتمه با تاکید بر اینکه اتکا به درآمدهای داخلی به ویژه مالیات میتواند کشور را از نظر اقتصادی بیمه نماید، افزود: اگر مودیان، وظایف قانونی و تکالیف خود را به موقع انجام دهند به این هدف دست خواهیم یافت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/واریز-بالغ-بر-دوهزار-و-نهصد-میلیارد-ریال-به-حساب-شهرداری-ها-و-دهیاری-های-استان.bos