شماره: 278262 تاریخ : 1396/01/15-10:35:01

واردات کالاهای خارجی متوقف شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص استفاده محصولات خارجی به صورت بی رویه در شهر تهران انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت مهدی چمران در آغاز سیصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: سال 95مسائل خاصی داشتیم که نخستین آن مباحث اقتصادی بود که رهبر انقلاب اشاراتی به مسائل اقتصادی داشتند.

چمران با بیان اینکه سال جدید، اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری شد گفت: اینکه شعاری بگوییم و همایش بگذاریم و بنر بزنیم به جایی نمی رسیم اقتصاد مقاومتی باید عملا اجرایی شود و برنامه ریزی ما بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد تا به پیروزی برسیم.
وی افزود: سال گذشته مصوبه ای داشتیم که تا وقتی تولید داخلی است شهرداری و شورا از آن تولیدات استفاده کنند.
چمران خاطر نشان کرد: شهر تهران شهری است که شاید مصارف محصولات خارجی بیش از شهرهای دیگر کشور است و باید در راستای حذف محصولات خارجی در مغازه های بزرگ جلوگیری کنیم.
وی گفت: محصولات غربی در شهر رژه می روند و عده‌ای با استفاده از آن محصولات می خواهند بزرگی خود را نشان دهند که این موضوع بد است.
چمران افزود: باید کیفیت تولیدات داخلی نیز افزایش یابد تا مردم به استفاده از تولیدات داخلی گرایش پیدا کنند.
رئیس شورا یاد آور شد: باید این اتفاق بی افتد تا اشتغالزایی افزایش یابد و برای دانشجویان بیکار، شغل مناسب ایجاد شود.
وی گفت: واردات کالاهای خارجی که در داخل تولید می شود باید متوقف شود و شهرداری و شورا در حمایت از تولیدات داخلی باید کوشا باشند.
چمران با اشاره به اینکه بعضی از مسلمانان در زیر ضربات کشنده آل سعود و داعشی ها هستند افزود: دعا می کنیم امسال سال آزادی و موفقیت آنها باشد.

وی به بازدید خود به همراه چند نفر از اعضای شورای شهر از سنگ فرش شدن خیابان هایی که موجب ترافیک شده بود اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده سنگ فرش شدن این خیابان ها متوقف شد. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/واردات-کالاهای-خارجی-متوقف-شود.bos