شماره: 389029 تاریخ : 1397/07/22-01:48:13

وزیر راه و شهرسازی:

واردات لاستیک از سوی تعاونی کامیون داران حمایت می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه، با حمایت همه جانبه و تخصیص ارز دولتی، از واردات لاستیک از سوی تعاونی کامیون داران حمایت می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس آخوندی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از محور گرمسار- سیمین دشت- فیروزکوه در استان سمنان، در گفت وگو با خبرنگاران افزود: وزارت راه و شهرسازی برای اساس چارچوب کاری و قانون، پشتیبانی لازم را از صنف کامیون داران کشور انجام می دهد. 

وی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی با وجود آنکه از نظر قانونی، بخشی از وظیفه افزایش رفاه و پشتیبانی از کامیون داران را برعهده ندارد، اما با نهادهای مختلف برای رفع مشکلات این افراد در تلاش است. 
آخوندی ادامه داد: توزیع لاستیک بین کامیون داران در حوزه کاری دیگر نهادهای دولتی است، ولی با همکاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت، بحث توزیع لاستیک به خوبی در کشور در حال انجام است. 
وی اضافه کرد: پیشرفت عملیات ساخت محور حرم تا حرم قطعه گرمسار- سمنان رضایت بخش است و تاکنون عملیات ساخت 73 کیلومتر آن به اتمام رسیده است. 
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با پایان ساخت محور گرمسار- سیمین دشت- فیروزکوه 2 محور اصلی کشور به یکدیگر متصل می شود و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، درصدد اتمام قطعه گرمسار- فیروزکوه در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم. 
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به غرب استان سمنان، حضور در نشست شورای اداری با مسوولان استان سمنان در فرمانداری این شهرستان و بازدید از چند طرح حوزه راه را در برنامه دارد. 
در این سفر، قدرت الله ابک سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان استانی و محلی، وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کنند. 
استان سمنان با 97 هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت رتبه ششم را در بین دیگر استان های کشور به لحاظ وسعت دارد. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/واردات-لاستیک-از-سوی-تعاونی-کامیون-داران-حمایت-می-شود.bos