شماره: 280248 تاریخ : 1396/03/10-04:34:37

هوای کشور در پایان هفته صاف و آفتابی است

سازمان هواشناسی کشور هوای اغلب مناطق کشور برای روزهای پایانی هفته را صاف و آفتابی پیش بینی کرده است

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

روز پنجشنبه در بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و مناطقی از استان های گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر و در ساعات بعد از ظهر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. این وضعیت روز جمعه در شمال غرب کشور تقویت می شود.
طی سه روز آینده در جنوب غرب، مناطقی از جنوب و غرب کشور به سبب وزش باد شدید، پدید گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا رخ خواهد داد.
در همین مدت خلیج فارس و شرق دریای عمان به سبب وزرش باید شدید مواج خواهد بود.
طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور گاهی وزش باید شدید پیش بینی می شود و گاهی در برخی مناطق بویژه در منططه زابل با گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا همراه خواهد بود.
هوای تهران در روز پنجشنبه صاف همراه با وزرش باد گاهی افزایش باد پیش بینی شده است و کمینه هوای آن به 22 و بیشینه دمای آن 34 درجه سانتیگراد می رسد.
برای روز جمعه نیز هوای تهران صاف تا کمی ابری و وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده است و کمینه و بیشینه دمای هوا به ترتیب 21 و 33 درجه سانتگیراد خواهد بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/هوای-کشور-در-پایان-هفته-صاف-و-افتابی-است.bos