شماره: 307330 تاریخ : 1396/08/03-12:27:59

همگام با دنیا در حال ورود به حوزه های الکترونیکی

جوادی مدیر عامل موسسه ملل: موسسه ملل از نادر بانک هایی است که قبل از هر بانکی الکترونیکی شد و از ما بقی بانک ها سبقه جلوتری دارد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، آقای جوادی مدیر عامل موسسه ملل در اولین روز برگزاری سومین نمایشگاه تراکنش ایران درباره الکترونیکی شدن فرایندهای بانکی در موسسه ملل گفت: موسسه ملل 30 سال است که کار بانکی انجام میدهد ، امروزه به دلیل مشکلات فراوان سفرهای شهری و مبادلات سریع در کل دنیا چه بخواهیم و چه نخواهیم باید در حوزه های الکترونیکی ورود کنیم ؛ خوشبختانه موسسه ملل از نادر بانک هایی است که قبل از هر بانکی الکترونیکی شد و از ما بقی بانک ها سبقه جلوتری دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با عظمی جدی تمام تلاش خود را انجام میدهیم که همه محصولات موسسه ملل را روی وب ارائه کرده و برای صرفه جویی در هزینه و وقت هم وطنانمان کمک میکنیم که بتوانند از طریق بانکداری الکترونیک نیازهایشان را برطرف کنند و به خواسته هایشان برسند.

حجت الاسلام جوادی گفت: برای رسیدن به این مهم سرمایه گذاری جدی انجام داده ایم و غریب به 160 نفر فعالیت میکنند تا بتوانیم به سرعت به استانداردهای جهانی برسیم و انشالله بتوانیم تا اواسط سال آینده خبرهای خوشی را به هم وطنانمان بدهیم.

وی در پایان عنوان کرد: از مردم خوبمان مخصوصا افرادی که مرتبط با این حوزه هستند خواهش میکنیم که از این نمایشگاه بازدید کرده و بیش از این از آن بهره ببرند.

 

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/همگام-با-دنیا-در-حال-ورود-به-حوزه-های-الکترونیکی.bos