شماره: 315768 تاریخ : 1396/11/30-02:01:05

آخوندی:

همه نیروها برای یافتن هواپیما بسیج شده اند

وزیر راه و شهرسازی گفت: کل منطقه سقوط هواپیما، به سه بخش تقسیم شده که پهبادها و هلی کوپترها همه قسمت ها از طرف سمیرم در اصفهان به سمت یاسوج تا ارتفاع 10 هزارپا را بطور کامل بررسی کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس آخوندی افزود: جاهایی که احتمال سقوط هواپیما داشت و مسیرهای جایگزین که احتمال نشستن هواپیما بود عکس گرفته شده تا کارشناسان بتوانند اطلاعات بیشتری بدست بیاورند، اما هنوز در این عکس ها چیزی مشاهده نشده است.

وی گفت: از سمت قله به سمت یاسوج را نیز بررسی کردیم، البته در کنار گروه های پرواز هوایی ، گروه های زمینی مانند کوهنوردهایی که به قله اورست و سایر قله ها صعود کرده بودند دعوت به همکاری شدند که همه استقبال کردند و بر این اساس، گروههای امدادی هلال احمر، و گروههای محلی که منطقه را می شناسند همه در یک ستاد عملیاتی بسیج شدند .

آخوندی افزود: این گروههای شناسایی مناطقی را که مطمئن می شوند هواپیما در آن سقوط نکرده حذف می کنند و به تدریج جاهایی که گروههای زمینی می توانند تمرکز بیشتری داشته باشند را برای شناسایی بررسی می کنند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: همه گروه ها از ارتش، بسیج، سپاه ، هلال احمر ، گروه های امدادی مردمی و کوهنوردان کشور بسیج شدند و از تمام سیستم های ماهواره ای نیز برای دریافت اطلاعات استفاده می کنیم.

وی افزود: من نیز با هلیکوپتر شخصاً از منطقه بازدید می کنم و امیدوارم بتوانیم اطلاعات بیشتری را در اختیار مردم قرار بدهیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/همه-نیروها-برای-یافتن-هواپیما-بسیج-شده-اند.bos