شماره: 444815 تاریخ : 1397/10/12-07:27:32

مدیر کل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تأمین اجتماعی:

همفکری با قضات دیوان عدالت اداری زمینه ساز ارتقاء فعالیت هیأت های تشخیص مطالبات است

مدیر کل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تأمین اجتماعی گفت: تبادل نظرات و همفکری با اعضای هیأت های تشخیص مطالبات و قضات دیوان عدالت اداری زمینه ساز ارتقاء فعالیت هیأت های تشخیص مطالبات است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر عمران نعیمی در همایش دبیران و اعضای هیات های تشخیص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین باقری معاون دیوان عدالت اداری برگزار شد، اظهار داشت: دکتر نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی از قانونمندترین مدیران سازمان بودند و شورای حقوقی سازمان با نظر وی احیا شد و دستور داد که همه بخشنامه ها با تایید واحد حقوقی صادر شود.

دکتر نعیمی افزود: مرحوم تاج الدین نیز مرد اخلاق بود و  همه تلاش خود را می کنیم تا راه این دو عزیز را ادامه دهیم.

وی اظهار داشت: این جلسه برای اولین بار و به منظور هماهنگی و همفکری اعضای هیاتها و قضات دیوان برگزار شد. با تعامل سازمان و دیوان عدالت اداری امکان رفع بسیاری از مسائل وجود دارد. افزایش دقت و کیفیت صدور آرا در هیاتها و همچنین اجرای آراء دیوان در سازمان با جدیت دنبال می شود.

دکتر نعیمی گفت: اعضای هیات های تشخیص مطالبات برای احقاق حقوق کارگران، کارفرمایان و سازمان تامین اجتماعی فعالیت می کنند و رضایتمندی جامعه تحت پوشش را دنبال می کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/همفکری-با-قضات-دیوان-عدالت-اداری-زمینه-ساز-ارتقاء-فعالیت-هیات-های-تشخیص-مطالبات-است.bos