شماره: 282632 تاریخ : 1396/05/17-01:30:03

همدلی و صمیمیت موجب تحقق هر چه بهتر اهداف سازمان می شود

نشست شورای مدیران اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور معاونین امور مناطق و پشتیبانی و مهندسی بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک - در این نشست ضمن تشکر از تلاش همکاران، گفت: همدلی و صمیمیت بیشتر کارکنان موجب تحقق هر چه بهتر اهداف سازمان می شود لذا همه باید با حفظ انسجام و وحدت روزافزون در جهت شکوفایی اهداف بلند و عالیه بانک گام برداریم.

معاون امور مناطق بانک در ادامه با تاکید بر آموزش کاربردی و حضوری مفید برای تمامی همکاران، افزود: آموزش عملی در تمامی سطوح بانک باید جدی گرفته شود چرا که در شرایط فعلیِ بازار و رقابت شدید بنگاه های اقتصادی مجموعه ای موفق است که کارکنان آن مجهز به دانش و علوم روز دنیا باشند.

وی خواهان تلاش در جهت جذب منابع در استان شد و گفت: باید تلاش کنیم تا منابعی که در استان ها جذب می شود در جهت توسعه همان استان و با هدف ایجاد کسب و کار و رونق تولید هزینه شود تا از بیکاری که خود منشاء بسیاری از مشکلات در جامعه هست جلوگیری شود.

معاون امور مناطق با توصیه به همکاری و همفکری مدیران بانک در استان به صورت گروهی و ارائه راهکارهای مدیریتی برای تحقق اهداف بانک، گفت: یکی از اولویت های بانک مهر اقتصاد جانشین پروری با اولویت نیروهای بومی در استانهاست.

محمد اکبری _ معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – نیز در حاشیه بازدید از شعب استان با تاکید بر سرعت بخشیدن به فروش املاک تملیکی مازاد، گفت: در جانمایی شعب بانک در شهرهای مختلف باید دقت لازم صورت گیرد و شعبات در نقاط مختلف و توجیه پذیرِ شهرها جانمایی شود.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ابراز داشت: باید توجه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و توسعه و رونق تولید داشته باشیم بطوریکه که پرداخت و مصرف تسهیلات به توسعه فعالیت های بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی منجر شود.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش مستمر کارکنان بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: امیدواریم همکاران با خدمت رسانی هدفمند در حوزه فعالیت های مربوطه بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) را در تقویت تولید داخلی و رونق کسب و کار محقق کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/همدلی-و-صمیمیت-موجب-تحقق-هر-چه-بهتر-اهداف-سازمان-می-شود.bos